در نشست مسئولان پرورشی با مبلغان طرح امین تاکید شد:

ضرورت استفاده از ظرفیت‌ مراکز دینی در تربیت دانش‌آموزان

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه 9 ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل مبلغان و روحانیون طرح امین و با توجه به نیازهای مدارس و دانش‌آموزان در زمینه‌های مشاوره مذهبی بتوان گامی در راستای تربیت دینی دانش‌آموزان برداشت.

کد مطلب: ۱۳۱۶۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از ظرفیت‌ مراکز دینی در تربیت دانش‌آموزان

علیرضا طالبی با حضور در نشست روحانیون و مبلغان جدیدالورود طرح امین که با هدف ارتقاء تربیت دینی دانش آموزان، در اتاق شورای منطقه برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط کنونی و با توجه به ضرورت و حساسیت‌های فرهنگی جامعه دانش‌آموزی ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مراکز دینی بسیار مهم است.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل حوزه پرورشی و کارشناسی قرآن، عترت و نماز جهت همکاری با مبلغین و روحانیون طرح امین بیان کرد: امیدوارم بتوانیم با همکاری و تعامل دوسویه و با توجه به نیازهای مدارس و دانش‌آموزان در زمینه‌های مشاوره مذهبی بتوانیم خدمتی به دانش آموزن ارائه دهیم.

طالبی افزود: یک مبلّغ باید مجهز به برخی مهارت ها در کار دانش آموزی باشد و مثلاً در برخی علوم مثل روانشناسی کودک و نوجوان، مشاوره و نظایر اینها سررشته ای داشته باشد و در ابداع روش های جدید و خلاق تربیتی پیشگام باشد.

گفتنی است، در طرح امین روحانیون واجد شرایط دو تا سه روز کاری هفته، با حضور در مدارس منتخب، ضمن آسیب‌شناسی در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی، در تعامل با دانش‌آموزان، کیفیت اجرای برنامه‌های معنوی و مذهبی را تقویت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار