‌مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تمام ظرفیت‌ها برای حضور در جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان به‌کار گرفته شود

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت باید از تمام ظرفیت‌ها به ویژه دانشگاه فرهنگیان و دانشجومعلمان برای رونق بخشیدن به این جشنواره نهایت استفاده را کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تمام ظرفیت‌ها برای حضور در جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان به‌کار گرفته شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرروش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه هماهنگی جشنواره علمی پژوهشی بسیج اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های معلم طراز انقلاب اسلامی، روحیه پژوهش وی است و این موضوع باید در آموزش و پرورش به گونه‌ای باشد که تحقیق انجام شده برای حوزه‌های آموزش و پرورش مفید فایده واقع شود.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های تعامل با فرهنگیان، پژوهش است، افزود: جشنواره علمی پژوهشی باید فراگیری بیشتری داشته باشد تا ناممکن‌ها به ممکن تبدیل شود.

ابراهیمی بیان کرد: تمامی بخش‌های اداره‌کل آماده کمک به برگزاری هرچه بهتر این جشنواره است و باید حضور پرشمار فرهنگیان را در این جشنواره شاهد باشیم.

سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها به ویژه دانشگاه فرهنگیان و دانشجومعلمان برای رونق بخشیدن به این جشنواره نهایت استفاده را کرد.

وی افزود: کمیته اطلاع‌رسانی این جشنواره با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، افراد را به شرکت در این جشنواره ترغیب کند چرا که موضوع پژوهش برای ما بسیار حائز اهمیت است.

مدینه با اشاره به اینکه باید از این موضوع به عنوان یک فرصت استفاده شود، گفت: تمام افراد حتی اگر فرهنگی هم نباشند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که یک قسمت از نمره دانش‌آموز به امر پژوهش و تحقیق اختصاص پیدا کند تا این روحیه در وی فعال شود.

همچنین در این جلسه سرهنگ امانی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و محمدرضا نظریان رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره‌کل آموزش و پرورش استان درباره فرآیند اجرایی این جشنواره توضیحاتی را ارائه دادند.

گفتنی است مهلت ثبت نام در جشنواره تا 15 آذر خواهد بود و علاقه‌مندان به این موضوع می‌توانند با مراجعه به سایت www.sci_cbo.ir فرآیند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار