در دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با فرمانده نیروی مقاومت بسیج تاکید شد:

همراهی بسیج با آموزش و پرورش مانع ایجاد آسیب اجتماعی در دانش‌آموزان می‌شود

ملارد(پانا) - در دیدار مدیر آموزش و پرورش با فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان ملارد بر تعامل و همکاری بیش از پیش این دو مجموعه برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان تاکید شد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
همراهی بسیج با آموزش و پرورش مانع ایجاد آسیب اجتماعی در دانش‌آموزان می‌شود

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد، ضمن تقدیر از همکاری‌های سازنده نیروی مقاومت بسیج شهرستان ملارد با آموزش پرورش، اذعان کرد: همراهی بسیج و آموزش و پرورش باعث جلوگیری از آسیب‌‌های اجتماعی در جوانان و نوجوانان می‌شود و بستری برای افزایش بینش و آگاهی دانش‌آموزان ایجاد می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد افزود: طرح‌های تعریف شده در مجموعه بسیج دانش‌آموزی همگام با سند تحول بنیادین طراحی و اجرا می‌شود، بنابراین این مجموعه بازوی توانمندی در حوزه تربیتی محسوب می‌شود.

سرهنگ علی‌اکبر جهانی‌نژاد، فرمانده نیروی مقاومت بسیج این منطقه نیز بر تعامل و همکاری سازنده مجموعه با آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: بسیج آماده انجام هر گونه کمک به بحث تعلیم و تربیت است.

وی، روان بودن فضای تعلیم و تربیت را حاکی از امنیت و آرامش دانست و افزود: دشمن به دنبال بر هم زدن این آرامش است و مدرسه و دانشگاه را کانون ناآرامی قرار داده و از تمام توان رسانه‌ای خود بهره می‌برد.

جهانی‌نژاد افزود: ایران سرزمین غیرت، اسلام و ولایت است و هیچ گاه دشمن با این حیله‌ها نمی‌تواند موفق شود؛ دانش‌آموز و معلم باید بینش سیاسی داشته باشد ولی نباید سیاست‌زده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار