مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران جدید‌الانتصاب و همکاران جدیدالورود

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از برگزاری دوره آموزشی توجیهی ویژه مدیران جدید‌الانتصاب و همکاران تازه استخدام شده با هدف آشنایی آن‌ها با قوانین مدیریت مالی و روش‌های تدریس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران جدید‌الانتصاب و همکاران جدیدالورود

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: کلاس‌های آموزشی با موضوع مدیریت مالی ویژه مدیران جدید‌الانتصاب مدارس در محل ضمن خدمت ملارد با حضور ۵۰ مدیر و با هدف آشنایی آنان با موضوعات مالی، مسئولیت‌های مالی و حقوقی و نحوه انجام این امور برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین در این دوره ضمن خدمت، کلاس آموزشی روش‌های تدریس معلمان جدیدالورود شامل استخدامی‌های ماده ۲۸، سربازمعلمان و قرارداد کارمعین نیز برگزار شد و حدود ۴۰ همکار فرهنگی در این کلاس‌ها حضور به عمل آوردند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه برگزاری این دوره‌های آموزشی، بسیار ضروری است، گفت: پایه و اساس در آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اگر از ابتدا همکاران ما بدرستی قوانین و مقررات را بدانند و به کار ببندند‌ و از تجربیات سایر همکاران استفاده کنند، قطعاً اشتباه کمتری در مدیریت خود داشته و آرامش بیشتری را تجربه خواهند کرد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار