۶ راهکاری که یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس را قهرمان لیگ می‌کند

تهران (پانا) - پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته نهم لیگ برتر موفق شد مس رفسنجان را در استادیوم آزادی برده و دوباره به صدرجدول بازگردد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
۶  راهکاری که یحیی گل‌محمدی  و پرسپولیس را قهرمان لیگ می‌کند

به گزارش خبرورزشی، با وجود این برد اما هنوز پرسپولیس یحیی گل محمدی با ایده آل هوادارانش شاید فاصله داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس البته خودش مربی با تجربه ای است و خوب می داند برای رسیدن به قهرمانی باید برخی مسائل را تیمش حل کند. حالا نگاهی داریم به نکاتی که توجه به آن می تواند برای سرخ ها مثمر ثمر باشد.

۱- بازی تهاجمی تر؛ هرچند پرسپولیس تا پایان هفته نهم بهترین خط دفاع لیگ را با ۳ گل خورده در اختیار دارد اما فقط ۹ گل زده است. میانگین یک گل زده در هر بازی برای تیم پرطرفدار و مدعی قهرمانی پرسپولیس نمی تواند آمار خوبی باشد. مشکل اصلی یحیی گل محمدی این است که تیمش زیبا بازی نمی کند. این تیم در بازی هایی هم که پیروز شده، تماشاگرپسند بازی نکرده است.

۲- بازگشت اعتبار؛ پرسپولیس ۵ دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شد اما در لیگ بیست و یکم این عنوان را به استقلال واگذار کرد. شاید اگر به جای استقلال تیم دیگری قهرمان می شد فشار زیادی به یحیی گل محمدی وارد نمی شد چرا که پرسپولیس نایب قهرمان لیگ شده بود اما قهرمانی فرهاد مجیدی این فشار را مضاعف کرد. تداوم صدرنشینی در لیگ برترو بردهای متوالی در ادامه مسیر می تواند به یحیی گل محمدی کمک کند تا اعتبار گذشته را به پرسپولیس باز گرداند.

۳- پایان دادن به دو دستگی؛ از گوشه و کنار شنیده می شد رابطه دو بازیکن کلیدی پرسپولیس با سایر بازیکنان چندان خوب نیست و به نوعی دو دستگی میان آنها ایجاد شده است. این اختلاف به هر دلیلی که باشد باید یحیی گل محمدی آن را حل و فصل کند. پایان دادن به این اختلاف می تواند پرسپولیس را راحت تر در ریل قهرمانی قرار دهد.

۴- درگیر نشدن با سایر باشگاه ها؛ یحیی گل محمدی در مقاطعی از فصل گذشته استعفا داد یا علیه باشگاه صحبت کرد. او در فصل جاری تلاش کرده است این صحبت ها را کمتر انجام دهد اما باز هم دیده و شنیده شده که حرف هایی زده می شود. هواداران پرسپولیس دوست دارند یحیی گل محمدی آرامش داشته باشد و علیه باشگاه مصاحبه نکند. به نظر هم می رسد رابطه او با باشگاه نسبت به گذشته بهتر شده باشد.

۵- تکنیکی هایی که افت کرده اند؛ به نظر می رسد مهدی ترابی، سعید صادقی و حتی سروش رفیعی کمی افت کرده باشند. شاید یکی از وظایف مهم یحیی گل محمدی این باشد که سه بازیکن تکنیکی خودش را روی فرم بیاورد. سه بازیکنی که می توانند سرنوشت قهرمانی لیگ بیست و دوم را رقم بزنند.

۶- یک بازی پرگل پس از ۹ هفته؛ شاید بازی با ملوان بتواند این اتفاق را رقم بزند. پرسپولیس گرچه بر صدرجدول تکیه زده اما هنوز برد پُر گل و تماشاگرپسندی ارائه نداده است. یک پیروزی پُرگل روحیه و اعتماد به نفس را به این تیم باز خواهد گرداند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار