در پنجمین جلسه علنی یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی مطرح شد

بیانیه هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی ناحیه ۳ مشهد مقدس

مشهد (پانا) - هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی ناحیه ۳ مشهد مقدس در پنجمین جلسه علنی یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی، بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی ناحیه ۳ مشهد مقدس

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

« بِسمِ الله الرَحمن الرَحیم »
«وَاتَّقُواْ فِتْنَةً لاَّ تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُواْ مِنکُمْ خَآصَّةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ»!
و بترسید از فتنه ای که تنها ستمکارانتان را در بر نخواهد گرفت و بدانید که خدا به سختی عقوبت می کند.
(سوره انفال ، آیه ۲۵)
در شرایطی که دشمنان ایران، انقلاب و اسلام از پا ننشسته اند و مدام درحال فتنه و فرا فکنی در جامعه ما هستند، ما ملت ایران -به ویژه جوانان و نوجوانان- بایستی با آگاهی وارد میدان شویم و به تمام دنیا نشان بدهیم که ملت ایران قوی تر از آنچه تصور می کنند است.
دشمنان ایران، قطعا با پیشرفت ما مخالف بوده و هستند. امروز هم اگر این چنین برنامه هایی طراحی و اجرا می کنند برای این است که می دانند ایران در حال پیشرفت و ترقی است. آنان نمی خواهند ما پیشرفت کنیم؛ چراکه یقین دارند در آینده ای نه چندان دور ما در همه زمینه ها رقیب سرسختی برای آنان خواهیم بود. آنان با ایران قوی مشکل دارند و تمام تلاش خود را برای تخریب آن می کنند.
اعتراض به برخی مسائل بنا به نارضایتی جمعی از مردم مشکلی ندارد؛ بلکه بعضا ضروری است. این امر خود مطالبه ای از مسئولین است اما به شرطی که به نحو صحیح صورت گیرد و هدف درستی را دنبال کند. متاسفانه اتفاقات اخیر خارج از این حیطه است. اغتشاش و ایجاد نا امنی در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست. دشمنان ایران اسلامی با سوء استفاده از برخی جریانات، اقدام به فرا فکنی و تشویق مردم به ایجاد نا امنی در کشور می کنند و بعضا متاسفانه دیده می شود افرادی از روی بی اطلاعی یا حتی از عمد، آنان را همراهی می کنند. ما نمایندگان مجلس دانش آموزی ناحیه ۳ مشهد مقدس این اقدامات را به شدت محکوم کرده و آن را به هیچ وجه پذیرفته نمی دانیم.
امروز ما با جریانات مختلف گمراه‌کننده راه اندازی شده توسط دشمن، از جمله این جریان مخرب تبلیغاتی بسیار گسترده با یک برنامه‌ریزی بسیار دقیق، مشخص و هدفمند مواجه هستیم. بیشترین نظر دشمنان روی جوانان و نوجوانان ما است. باید با زمینه سازی طرز تفکر صحیح و پویا در نسل جوان و نوجوان که آینده سازان ایران اسلامی هستند، آنها را از گرایشهای نادرست فکری نگاه داریم تا درگیر منجلابی که بعضاً در آن فرو رفته و غرق شده اند، نشوند و آینده سازانی متفکر و متعهد برای میهن اسلامی خود باشند.
حقیقتا ما رسالت خود را در یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی، منوط به آن می‌دانیم که با مطالعه، و در پی آن مطالبه صحیح، راه شهدا را در پیش گیریم و مانعی جدی و بزرگی باشیم برای کسانی که برنامه ها و خیالاتی ناگوار برای جمهوری اسلامی ایران و ملت پرصلابت آن دارند تا نقشه‌ها و خیالات شان را نقش بر آب کنیم.
یقیناً ما باید با استفاده از آموزه‌های قرآن و اهل بیت علیهم السلام و نیز رهنمود های ولایت معزز فقیه و در پیش گرفتن خط فکری شهدا و پرورش حاج قاسم های راسخ و استوار آینده پردازیم تا به یک جامعه اسلامی حقیقی با اهدافی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت (عج) دست یابیم و برای برقراری صلح امنیت آرامش و عدالت جهانی بر دشمنانمان چیره و مسلط شویم. بایستی برای ترویج صحیح فرهنگ ایرانی اسلامی، کوشا و پرتلاش باشیم تا رسالت خود را کامل و بسیار دقیق و موثر انجام داده باشیم.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مجلس دانش آموزی ناحیه ۳ مشهد مقدس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار