دکتر ناصر رفیعی:

مقام و منزلت ابدی پیامبر اکرم(ص) برهمگان روشن است

نایین (پانا) - حجت‌ الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی گفت نام پیامبر اعظم (ص) در کنار اسامی خداوند بارها و بارها در قرآن کریم ذکر شده و مقام ومنزلت ابدی ایشان برهمگان روشن است.

کد مطلب: ۱۳۱۵۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مقام و منزلت ابدی پیامبر اکرم(ص) برهمگان روشن است

به گزارش خبرنگار پانا در نایین، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ناصر رفیعی به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) و‌ امام جعفر صادق (ع) در جمع اقشار مختلف مسئولین، روحانیون و مردم این شهرستان ضمن بیان شرح زندگی پیامبر (ص) اظهار کرد: نام پیامبر اعظم (ص) در کنار اسامی خداوند بارها و بارها در قرآن کریم ذکر گردیده و مقام ومنزلت ابدی ایشان برهمگان روشن است.

وی افزود: همانگونه که شهرستان خمین به دلیل حضور پررنگ امام خمینی (ره) درخشان و نورانی است، اسلام نیز با حضور پیامبر (ص) رونق و اقتدار خاصی دارد.

دکتر رفیعی ادامه داد: خداوند به پیامبر اکرم (ص) اخلاق، کتاب، لطف و ملک عظیم را بخشیده است که همگی شایسته رسول گرامی اسلام می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی در بیانات خود به اغتشاشات اخیر اشاره و تصریح کرد: اینکه شبکه های مجازی خارجی باعث آتش افروزی در بین مردم میشوند و باید تبلیغات و بیان نقطه نظرات در بین مردم به صورت صحیح بیان شود تا راه سعادت و خوشبختی جامعه فراهم گردد.

به گزارش پانا، در این جلسه سخنرانی که در مسجد حضرت سجاد علیه السلام نایین برگزار شد، حجت الاسلام رفیعی همگان را به قرائت سوره ضحی و انشراح در نماز سفارش نمودند.

دانش آموز خبرنگار: سپیده ذکریا پور

عکس: حسین فرزانیان محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار