پرسپولیس یک خط تیره در جدول لیگ برتر را پاک می‌کند؟

تهران (پانا) - هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) با چهار دیدار در حالی در کرمان، تهران، آبادان و اهواز آغاز می‌شود که به جز استقلال، پنج تیم دیگر بالای جدول امروز به مصاف رقبا خواهند رفت. جدال‌هایی که در تعیین جایگاه‌ تیم‌های بالانشین تعیین کننده خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۱۵۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس  یک خط تیره در جدول لیگ برتر را پاک می‌کند؟

شاگردان گل‌محمدی پس از چهار پیروزی متوالی، حالا دو هفته‌ای است که در کسب پیروزی ناکام مانده‌ و صدرنشینی لیگ را از دست داده‌اند. پرسپولیسی‌ها پس از شکست مقابل تراکتور، هفته قبل در اصفهان به تساوی بدون گل مقابل سپاهان رضایت دادند و حالا گل‌محمدی و هواداران این تیم امیدوارند بار دیگر پیروزی‌های سرخپوشان از ورزشگاه آزادی استارت بخورد.

پرسپولیس که با ۱۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل‌گهر در رده دوم جدول قرار دارد، برای عقب نماندن از جمع مدعیان پُر تعداد لیگ، باید به مصاف مس رفسنجانِ رده پنجمی و بدون شکست لیگ برود. شاگردان ربیعی هفته گذشته مقابل تراکتور به پیروزی رسیدند و حالا پرسپولیس برای بازگشت به صدر، باید طلسم شکست ناپذیری مس در فصل جاری را بشکند و باید دید می‌تواند یکی از خط تیره‌های لیگ که مربوط عدم شکست مس در هفته‌های قبل است را پاک کند یا خیر.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار