مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

دانش‌آموزان برگزیده مسابقات، چراغ‌های روشن مدارس هستند

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت دانش‌آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی چراغ‌های روشن مدارس هستند که به همسالان خود روشنایی می‌دهند.

کد مطلب: ۱۳۱۵۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان برگزیده مسابقات، چراغ‌های روشن مدارس هستند

علی موحدی در همایش استانی "نور چشم رسول(ص)، رهروان حاج قاسم" و تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی با گرامیداشت هفته بهداشت روان عنوان کرد: داشتن آرامش روانی اولین اصل در بهداشت روانی است. به همین دلیل دانش‌آموزان مواظب باشند تا در مسیری حرکت کنند که آرامش خود و خانواده‌شان آسیب نبیند.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان برای انتخاب مسیر صحیح رسیدن به اهداف خود ابتدا با پدر و مادر و سپس با معلمان به عنوان مشاوران امین و دلسوز مشورت کنند.

موحدی خطاب به دانش‌آموزان برگزیده مسابقات افزود: با خودباوری و اعتماد به نفس تلاش کنید که در سطوح بالاتر، موفق به کسب رتبه شوید و استعداد‌های ذاتی خود را شکوفا کنید.

وی یادآور شد: در 2 سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی، همه ارتباطات و تعاملات دانش آموزان در فضای مجازی محدود شده بود و به این دلیل فرزندان ما در معرض آسبب‌های اجتماعی قرار گرفته بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: با همت دولت و واکسیناسیون گسترده، شرایط برای حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شد و با وجود تلاش و تبلیغات گسترده برای ایجاد خلل در بازگشایی حضوری مدارس، خانواده‌ها با اعتماد به آموزش و پرورش، فرزندان خود را از 14 فروردین سال جاری به مدارس فرستادند تا سال تحصیلی جدید نیز به شیوه حضوری شروع شود.

موحدی با اشاره به حوادث اخیر در برخی از نقاط کشور گفت: با وجود اینکه خط رسانه‌ای دشمن در تلاش بود تا از دانش‌آموزان سوء استفاده تبلیغاتی کند اما از 2 هزار مدرسه استان، کمتر از 10 مدرسه دچار التهابات و حواشی شدند که ‌این مهم نشان می‌دهد دانش‌آموز بوشهری به درجه‌ای از کمال و رشد رسیده‌اند که می‌توانند راه صحیح از اشتباه را تشخیص دهند.

وی تاکید کرد: ایران و بوشهر خانه ما هستند و اگر کسی بخواهد به خانه ما آسیب بزند، همه فرهنگیان و دانش‌آموزان با آنها مخالفت و مقابله می‌کنند.

موحدی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری برای سومین سال متوالی، طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی در استان اجرا می‌شود، اضافه کرد: امروز همه باور داریم که دانش آموز، معلم و مدیر باید در تراز انقلاب اسلامی باشند تا شاهد تربیت نسلی پیشرو در گام دوم انقلاب باشیم.

وی در پایان گفت: با طنین انداز شدن زنگ استکبارستیزی در سیزدهم آبان در همه مدارس استان، بار دیگر ثابت خواهیم کرد که فرزندان استان دارالحماسه بوشهر دل در گرو ولایت دارند و بر عهد خود استوار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار