برگزاری طرح آموزش ایمنی مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در دبیرستان مرضیه

شهرکرد(پانا) - با توجه به سرد شدن هوا در استان چهارمحال و بختیاری و استفاده روزمره از گاز طبیعی شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری با برگزاری طرح آموزش ایمنی مصرف‌کنندگان گاز طبیعی سعی دارد آموزش بهینه از مصرف گاز را به دانش‌آموزان آموزش دهد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح آموزش ایمنی مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در دبیرستان مرضیه

فاطمه سلطانی کارشناس اداره گاز استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با پانا گفت: شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری در راستای انجام رسالت خود که همانا تامین گاز مورد نیاز منازل مسکونی و مراکز تجاری و صنعتی می باشد، برخود لازم میداند که جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار ناشی از مصرف گاز طبیعی وسایل گاز سوز ساختمان خود و غیره آموزش های بهینه سازی را به دانش آموزان و مردم استان بیاموزند.

وی در ادامه در خصوص قاتل خاموش افزود: قاتل خاموش یا همان مو نوکسید کربن، سمی کشنده است که توسط بسته شدن راه گاز به وجود می آید؛ این گاز سمی بی بو، بدون رنگ و بدون طعم است که باعث مرگ جانداران می شود.

او در رابطه با اهداف برگزاری این طرح بیان کرد: با برگزاری این طرح سعی داریم ارتباط بین شرکت ملی گاز و نظام آموزشی کشور را تقویت کنیم و از بروز حوادث ناگوار بین مردم استان جلوگیری شود.

فاطمه سلطانی در پایان اظهار کرد: برای تشویق بیشتر دانش آموزان شرکت گاز استان مسابقه ای در خصوص طرح آموزش ایمنی مصرف کنندگان گاز طبیعی در بین دانش آموزان ایجاد کرده است که دانش آموزان علاقه مند می توانند با ارسال کلیپ، داستان کوتاه،نقاشی و موشن گرافی در این مسابقه شرکت کنند به شش دانش آموز برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

خبرنگار دانش آموز پانا؛ مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار