‌در گفت‌وگو با پانا؛

حسین چرخابی: از دیدن بازی سپاهان و پرسپولیس خجالت کشیدم

نگران تیم ملی هستم/ متاسفم وقتم را برای دیدن لیگ تلف کردم/ سپاهان صفر، پرسپولیس زیر صفر، کل بازی هم صفر بود، خوش به حال تماشاگرانی که حتی از تلویزیون هم این بازی را ندیدند

تهران (پانا) - کارشناس فوتبال ایران می‌گوید از دیدن بازی سپاهان و پرسپولیس واقعا خجالت کشیده است و تماشاگرانی که حتی از تلویزیون هم این بازی را ندیدند باید خوشحال باشند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
حسین چرخابی: از دیدن بازی سپاهان و پرسپولیس خجالت کشیدم

حسین چرخابی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به بازی ضعیف سپاهان و پرسپولیس گفت: «از قول من تیتر بزنید؛ سپاهان سفر، پرسپولیس زیر صفر، کل بازی هم صفر. فقط خوش به حال تماشاگرانی که حتی از تلویزیون هم این بازی را ندیدند. فوتبال هم مثل بازار عرضه و تقاضاست. هرچقدر پول بدهی، همان اندازه کالا می‌خری. تماشاگری که به ورزشگاه می‌رود، پول می‌دهد تا فوتبال خوب ببیند. بازیکنان اما چه فوتبالی عرضه می‌کنند! اگر قرار است، تماشاگر به ورزشگاه برود و این‌طور بازی ببیند، واقعاً پول و وقت‌شان هدر می‌رود.»

وی افزود: «بازی بارسلونا و بایرن در لیگ قهرمانان اروپا ۳۵ موقعیت گل داشت. یعنی ۳۵ لحظه‌‌ باشکوهی که تماشاگران از دیدن آن لذت بردند. دقیقاً چیزی که برای دیدن آن به ورزشگاه رفته بودند. اما بازی سپاهان و پرسپولیس جمعاً ۳ موقعیت نصف و نیمه داشت. واقعاً خجالت کشیدم از بازی دو تیم. من نگران تیم ملی هستم. کی‌روش چطور می‌خواهد تیم ملی را با این بازیکنان ضعیف روبه‌راه کند؟ اگر لژیونر نداشتیم، چه باید می‌شد؟ شانس آوردیم که شاکله تیم ملی را بازیکنان لژیونر تشکیل می‌دهند. بازی‌ای که موقعیتی نداشته، چه نکته فنی می‌توانم بگویم؟»

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: «قبل از این بازی گفته بودم اگر قرار است، سپاهان نمایش مقابل هوادار و پرسپولیس نمایش مقابل تراکتور را در رویارویی باهم داشته باشند، مطمئن باشید، بازی خوبی نخواهد شد. دو تیم حتی ضعیف‌تر از آن بازی‌های قبلی خودشان بودند. حساسیت عجیبی بود. مطمئنم اگر قبل از بازی به مربیان دو تیم می‌گفتند، نتیجه مساوی را بدون بازی قبول کنید، قبول می‌کردند. دنبال اشتباهات یکدیگر بودند تا گل بزنند.»

حسین چرخابی گفت: «برای مورایس و گل محمدی متأسفم که از بازی نیمه اول تیمشان راضی بودند. اگر رضایت نداشتند چرا با شروع نیمه دوم هیچ تعویضی به‌جز تعویض اجباری سرلک که مصدوم شده بود، تعویضی انجام نشد؟ باور کنید خیلی از بازیکنان زمین در طول مسابقه ۳ بار اسم‌شان نیامد. این را نمی‌شود اسم فوتبال گذاشت. جدول می‌گوید این دو تیم مدعی هستند اما بازی‌‌ دو تیم نشان از مدعی بودن نداشت. البته این دو تیم بازی خوب هم داشتند. همان‌طور که استقلال و بقیه هم دارند. کلاً لیگ ما نوسان زیادی دارد. من مشتاقانه نشسته بودم این بازی را ببینم ولی متأسفم که وقتم را تلف کردم. باید از مس رفسنجان به‌راحتی نگذریم. گل گهر هم که عالی بوده است. امسال باید منتظر ماند و دید تا آخر چه تیمی قهرمان می‌شود. هنوز خیلی تیم‌ها ترکیب اصلی‌شان را نشناخته‌اند. معمولاً تیم‌ها مدافعان خود را تغییر نمی‌دهند اما خیلی از تیم‌ها هنوز مدافعان اصلی خودشان را هم پیدا نکردند. فکر می‌کنم کی‌روش هم مانده است، باید چکار کند.»

بهنام آقاجانلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار