با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران انجام شد:

نشست هم‌اندیشی روحانیون طرح امین در ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا) - نشست هم‌اندیشی روحانیون طرح امین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دفتر امام جمعه بخش گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی روحانیون طرح امین در ناحیه یک بهارستان

در این برنامه حجت‌الاسلام رضا جوکار رئیس کمیته همکاری‌های حوزه علمیه استان تهران با بیان این نکته که روحانیون طرح امین جهادگران تبیین هستند گفت: توطئه و هدف دشمن بر این نسلی است که ما امانت‌دار آنها هستیم و روحانیون طرح امین پرچمدار حفاظت از این نسل در میدان جهاد تبیین هستند.

وی نسل دهه هشتاد و نود را نسلی دانست که قرار است زمینه‌ساز ظهور باشند و وظیفه آموزش و پرورش را کادرسازی برای سپاه حضرت موعود دانست و در ادامه افزود : امروز ملت ایران نظام سلطه و استکبار جهانی را به زمین زده و ابهت پوشالی آنان را در هم شکسته است بطوریکه به کشورهای کوچک دنیا نیز ما جرات طوفان دادیم که امروزه آمریکا را به چالش می‌کشند.

حجت الاسلام جوکار سرود سلام فرمانده را سرودی دانست که تن دشمن را به لرزه انداخت و خواهان تکرار فعالیت‌هایی از این دست شد.

در ادامه این نشست مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز خواهان ایجاد فضای لازم جهت ارائه نظرات دانش‌آموزان شد و افزود: در شهرستان‌های استان تهران ظرفیت‌های بالایی داریم که بهره‌مندی درست از این ظرفیت‌ها، نیازمند همراهی تمامی اقشار بخصوص جامعه روحانیت است.

وی ارتباط بین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و دفتر امام جمعه را بسیار مفید و حائز اهمیت دانست و ادامه داد: منطقه بهارستان با عملکرد خوب خود در این زمینه باید در برنامه‌های تربیتی به عنوان یک نماد در استان باشد.

بهرامی از جامعه روحانیت تقدیر کرد و بیان کرد: ما خواهان دعای خیر جامعه روحانیت در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی هستیم.

در این نشست، سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان و دکتر محمدرضا بهمنش مسئول اداره قرآن و عترت و نماز اداره کل حضور داشتند.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار