معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد:

مدیران مدارس، الگویی ملموس در اقامه نماز هستند

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری منظم نماز جماعت در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت دانش‌آموزان در زندگی خود از افراد مختلفی الگو می‌گیرند، اما اقامه نماز توسط مدیران مدارس و معلمان، می‌تواند الگوی ملموسی برای دانش‌آموزان در این مورد باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس، الگویی ملموس در اقامه نماز هستند

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، از برگزاری نماز جماعت در مدارس این منطقه خبر داد و در خصوص اهمیت برپایی این امر واجب، بیان کرد: «اگرچه نماز خواندن اهمیت زیادی دارد اما برپایی نماز جماعت توسط دانش‌آموزان بسیار مهم است، چون باعث اتحاد آن‌ها و تقویت روحیه اجتماعی و همبستگی در آنان می‌شود».

وی ادامه داد: «نماز، در کنار هم بودن اعضاء با هم است یعنی کسی در ظاهر بر کسی برتری ندارد و در ارتباط با هم صمیمی هستند، لازم است دانش‌آموز بداند در برابر خداوند کسی بر کسی برتری ندارد و اخلاق و منش اولیاء مدرسه در نمازخانه بخاطر خدا است».

حضرتقلی افزود: «اگر مدیر و مربی پرورشی نزد دانش‌آموزان محبوب باشند بر رونق نماز جماعت می‌افزاید، همچنین تشویق کلامی و مادی بر حضور آنان در نماز جماعت تاثیر دارد».

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد: «دانش‌آموزان در مدارس به رفتار مدیر، معاون، مربی پرورشی و حتی دبیران خود دقت می‌کنند، اقامه نماز توسط مدیران مدارس و معلمان، می‌تواند الگوی ملموسی برای دانش‌آموزان در این مورد باشد، بنابراین اهتمام مدیران بر برپایی نماز جماعت در مدارس و حضور خود آن‌ها در این مراسم، لازم و ضروری است».

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار