زنگ مهری متفاوت در نایین

نایین (پانا) - آئین نواختن زنگ مهر توسط مسئولان شهرستان نایین در دبستان دخترانه عفتیه محله محمدیه انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهری متفاوت در نایین

آئین نواختن زنگ مهر در دبستان عفتیه محله محمدیه شهرستان نایین با حضور شورای اداری توسط جمعی از مسئولان انجام شد.

حمید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش نایین در حاشیه این مراسم در گفت و گو با پانا اظهار کرد: سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ را در حالی آغاز می‌کنیم که مزین به نام نبی اکرم (ص) امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) است.

وی ادامه داد: پس از دو سال آموزشی که تحت تاثیر ویروس کرونا بود، به همت دانشمندان و کادر سلامت و درمان کشورمان، توانستیم سال تحصیلی جدید را کاملا حضوری شروع کنیم و انشاالله بتوانیم بواسطه همت همکارانمان به جبران کاستی های آموزشی دانش آموزان در سال‌های گذشته بپردازیم.

شهریاری افزود: امسال شروع سال تحصیلی جدید را از دبستان عفتیه محمدیه آغاز کردیم و این رویکرد، نگاه خاص ما به محلاتی است که بیش از پیش نیاز به توجه دارد و محله محمدیه از همان محلات است.

حجت الاسلام مطهر خو، امام جمعه شهرستان نایین در این مراسم در گفت و گو با پانا گفت: معلمان و کادر آموزشی وظیفه دارند تا به شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان بپردازند و هیچ یک از ظرفیت ها و استعدادهای دانش آموزان از بین نرود چرا که همگی دارای استعداد و ظرفیت های قابل توجهی هستند.

وی خاطرنشان کرد: خداراشاکریم که طرح امین در مدارس سطح شهرستان از امسال در حال اجرا است و طلاب علوم دینی به منظور پاسخگویی به سوالات اعتقادی دانش آموزان در مدارس حاضر می‌شوند.

مطهرخو، ادامه سخنان خود را خطاب به دانش آموزان گفت: دانش آموز موفق کسی است که فعال، مثبت، پرانرژی، پرتحرک و درس‌خوان باشد و در این راه باید با قرائت قرآن، ارتباط خود را با خداوند قوی کنید.

زنگ مهر توسط مسئولان نواخته و در پایان هدایایی به دانش آموزان اهدا شد.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی اشرف،سپیده ذکریاپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار