بخشدار چهاردانگه:

برنامه‌ریزی و آینده‌نگری دو عامل مهم پیشرفت دانش‌آموزان در طول دوران تحصیل است

چهاردانگه(پانا) - بخشدار چهاردانگه خطاب به دانش‌آموزان در آئین معنوی مهر ماندگار گفت امیدواریم بابرنامه‌ریزی و آینده‌نگری و راهنمایی کادر مدارس کشوری شاد، ایمن و موفق داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۳۱۱۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی و آینده‌نگری دو عامل مهم پیشرفت دانش‌آموزان در طول دوران تحصیل است

هادی منصوری فرد، مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه در مراسم آئین معنوی مهر ماندگار که در دبستان حضرت معصومه(س) منطقه برگزارشد، درسخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید قاسم سلیمانی و نکوداشت آغاز سال تحصیلی 1402-1401 از مجموعه مسئولان چهاردانگه که در راه‌اندازی واحدهای آموزشی همکاری داشتند، تقدیر کرد و آرامش امنیت کشور را مدیون خانواده شهدا دانست.

وی به دانش‌آموزان توصیه کرد: با حضوری شدن کامل مدارس در مهر ۱۴۰۱ می‌بایست هنوز مراقب بیماری کرونا باشید و زدن ماسک را رعایت کنید.

در ادامه این مراسم علی نعمتی، بخشدار چهاردانگه نیز در سخنانی با گرامیداشت ایام سوگواری‌های دهه آخر ماه صفر و بازگشایی مدارس بعد از دوسال کرونا ضمن تقدیر از مجموعه نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت مدارس خطاب به دانش‌آموزان گفت: امیدواریم بابرنامه‌ریزی و آینده‌نگری و راهنمایی کادر مدارس کشوری شاد، ایمن و موفق داشته باشیم.

خبرنگاردانش‌آموز: حنانه شامحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار