شهردار منطقه بیست:

شروع مجدد کلاس‌های حضوری با قدرت‌تر از دوره پیش از کرونا

شهرری(پانا)- در حاشیه مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان حضرت زینب (س)، شهردار منطقه بیست از شروع سال تحصیلی متفاوت و باکیفیت‌تر از دوره پیش از کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شروع مجدد کلاس‌های حضوری با قدرت‌تر از  دوره پیش از کرونا

سیدمحمدناظم رضوی، شهردار منطقه ۲۰ ناحیه یک شهرری در حاشیه مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و تکریم ایام شهادت پیامبر اکرم (ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: سال تحصیلی جدید را با شعار « تربیت تمام ساحتی در پرتو مهر محمدی » و قدرتمندتر و بهتر از دوره پیش از کرونا، آغاز می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: در دهه‌های متفاوت، پیشرفت‌های عظیم علمی را شاهد بودیم؛ با استعانت گرفتن از الطاف الهی و شعار سال جدید که مزین شد به نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» امید است سال تحصیلی پیش رو نیز، فرهنگیان توانمند کشورمان بتوانند با عزمی راسخ برای ساخت آینده‌ای بهتر برای دانش‌آموزان گام‌های موثری برداشته و در ادامه شاهد موفقیت‌های بالقوه سرمایه‌های بزرگ میهن عزیزمان باشیم.

شهردار منطقه ۲۰ اذعان کرد: همه ما نیز پا به پای مدیران مدارس عزم خود را جذب کرده‌ایم تا تمام کمک خود را به کار گیریم تا هیچ گونه مشکلی در مدارس برای تحصیل دانش‌آموزان پیش‌ نیاید؛ از حضور پررنگ دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید بسیار خرسند هستیم و از خداوند منان موفقیت روزافزون این عزیزان را خواستاریم.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار