زنگ شکوفه‌ها در دبستان علی‌اکبر طالبی ناحیه یک شهرری طنین‌انداز شد

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از نواختن نمادین زنگ شکوفه‌ها در دبستان علی‌اکبر طالبی ناحیه یک شهرری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ شکوفه‌ها در دبستان علی‌اکبر طالبی ناحیه یک شهرری طنین‌انداز شد

زنگ شکوفه ها با حضور فرحناز پوربخشی، رئیس اداره فرهنگی‌هنری اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، اشرف قمری، رئیس اداره امور تربیتی، محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، رحمت‌اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی، موسی صدیقی معاون آموزش ابتدایی به صورت نمادین در دبستان پسرانه علی اکبر طالبی ناحیه یک شهرری با مدیریت روح اله ارشدی نواخته شد.

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در گفت‌وگو با پانا در حاشیه مراسم نواختن زنگ شکوفه‌ها در مدرسه علی‌اکبر طالبی ناحیه یک ری اظهار کرد: امروز توفیق بزرگی نصیب من و همکارانم شد که در دبستان علی اکبر طالبی ناحیه یک شهرری حضور پیدا کنیم و زنگ دانش‌آموزان پایه ابتدایی را به صدا در آوریم.

وی اذعان کرد: امسال با توجه به حضوری بودن تمامی مقاطع تحصیلی، دانش‌آموزان با شوق بیشتری به مدارس می‌آیند و اولیا هم از این تصمیم‌ مهمی که برای سرنوشت فرزندانشان گرفته شده است بسیار خرسند هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ادامه داد: در خصوص آماده‌سازی مدارس در سال جاری تصمیمات بزرگی گرفته شده است اما در این تصمیمات گرفته شده می‌بایست مدیران به شاداب‌سازی مدرسه بها دهند که دانش‌آموزان با خیالی آسوده به فراگیری علم بپردازند.

شایان ذکر است در پایان مراسم مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری زنگ آغاز سال تحصیلی به صدا در آورد و دانش‌آموزان راهی کلاس‌های درس خود شدند.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار