نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

نیروی انسانی زیربنای مولفه‌های قدرت هر کشوری است

زنجان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت هر کشوری مولفه‌های قدرت برای خود دارد اما نیروی انسانی، زیربنای تمام مولفه‌های قدرت یک کشور است.

کد مطلب: ۱۳۱۱۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی زیربنای مولفه‌های قدرت هر کشوری است

آیین بازگشایی مدارس استان زنجان امروز با حضور مسئولان استانی و مشاور وزیر در اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد.

آیت‌اله علی خاتمی اظهار کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های بزرگ و ارزشمندی برای کشور هستند.

وی با بیان اینکه هر کشوری مولفه‌های قدرت برای خودش دارد، خاطرنشان کرد: این مولفه‌ها در مقاطع مختلف متناسب با شرایط تغییر می‌کنند و در عرصه‌های مختلف، متفاوت هستند.

آیت‌اله خاتمی با بیان اینکه تجربه نشان داده که نیروی انسانی و فرهنگی، زیربنای تمام این مولفه‌ها است، تصریح کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور، قدرت و مولفه نیروی انسانی هستند و آینده برای دانش‌آموزان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خطاب به دانش‌آموزان گفت: اگر آینده جامعه را زیبا می‌خواهید از هم‌اکنون باید به فکر آن بوده و برنامه‌ریزی کنید.

وی افزود: انسان‌ها و نیروی انسانی، پایه تمام قدرت‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و عرصه‌های بین‌المللی و نظامی هستند و سفارش امیرالمومنین(ع) به انسان‌ها نیز «العلم سلطان» است.

آیت‌اله خاتمی با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهیدان، مدافع حمله نظامی به کشور بودند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشور در دست دشمنان و بیگانگان باقی بماند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه قدرت علمی، اصلی‌ترین قدرت است و آینده نیز متعلق به دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید برای ساختن ایرانی آباد، آزاد و مستقل تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار