مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌دنبال نشاط‌بخشی به فضای مدرسه است

زنجان (پانا) - مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت سند تحول بنیادین با نشاط‌بخشی و جذاب‌کردن محیط به‌دنبال ایجاد تحول در مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۱۱۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌دنبال نشاط‌بخشی به فضای مدرسه است

آیین بازگشایی مدارس استان زنجان امروز با حضور مسئولان استانی و مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد.

علی پارسانیا اظهار کرد: قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال ایجاد تحول در مدرسه بوده و یکی از اصول ایجاد تحول در مدرسه، نشاط‌بخشی به فضا و جذاب کردن محیط مدرسه است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های جذاب کردن مدرسه که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن اشاره شده، مشارکت‌پذیر کردن مدرسه است.

پارسانیا بابیان اینکه مشارکت‌پذیر کردن یعنی مدرسه، محلی برای مشارکت معلم، دانش‌آموز و عوامل اجرایی باشد، افزود: برگزاری هر نوع مراسم در سطح مدارس باید با مشارکت دانش‌آموزان طراحی و اجرا شود.

مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصریح کرد: تنها راهی که می‌توانیم دانش‌آموز را برای زندگی در شرایط امروز آماده کنیم این است که باید مدیریت مدرسه توسط خود دانش‌آموزان انجام شود.

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این آیین ضمن خیرمقدم به تمام میهمانان و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: خداوند را شاکریم که بعد از 2 سال وقفه به دلیل شیوع کرونا و با تلاش مدافعان سلامت این امکان فراهم شده که فضای تعلیم و تربیت را امسال در فضای حقیقی و چهره‌به‌چهره آغاز کنیم.

وی در ادامه، پیام مشترک وزیر آموزش و پرورش و معاون رئیس‌جمهوری و رپیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را قرائت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار