مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

بالا نگه‌داشتن پرچم امام حسین(ع) بالا‌ترین افتخار شیعیان است

شهرری (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در دبیرستان مهدیه ناحیه یک‌ شهرری، بالاترین افتخار مسلمانان را بالا نگه داشتن پرچم امام حسین (ع) دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۹۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بالا نگه‌داشتن پرچم امام حسین(ع) بالا‌ترین افتخار شیعیان است

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در مراسم بزرگداشت اربعین حسینی در دبیرستان مهدیه ناحیه یک شهرری، بیان کرد: به فرموده سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کنیم که ما ملت امام حسین (ع) هستیم و با خون‌دل این راه را تا پای جان ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه افزود: رهبر عظیم‌الشان ایران، خود پیرو راه امام حسین (ع) است و در همین راستا آحاد جامعه را به دعوت از این راه تشویق می‌کند.

نوروزیان اضافه کرد: در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، جوش و خروش نسل امام حسینی ‌نشانه‌گر این است که تا آخرین قطره جان از راه امام حسین (ع) دفاع خواهیم کرد و با الگو گرفتن از اهل‌بیت (ع) و شهدای هشت ساله دفاع مقدس این مسیر را استوار‌تر ادامه می‌دهیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: می‌بایست خداوند متعال را شاکر باشیم چرا که در نظامی زندگی می‌کنیم که بالا نگه‌داشتن پرچم امام حسین (ع) بالاترین افتخار شیعیان است. لازم است که همیشه قدردان والدینمان باشیم که ما را با راه اهل‌بیت (ع) آشنا کردند؛ همچنین می‌بایست قدردان معلمین و بزرگان باشیم ‌که ما را با سیره زندگانی اهل‌بیت(ع) آشنا ساخته و در این مسیر آگاهی ما را دوچندان کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار