علیرضا کریمیان در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد:

نظارت بر اقدامات پروژه مهر‌ تا ١٠ روز بعد از بازگشایی مدارس‌ پیگیری شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه، ناظران تنها به ارائه گزارش اکتفا نکنند‌، روند نظارت بر اقدامات پروژه مهر را تا ١٠ روز بعد از بازگشایی مدارس، در دستور کار ناظران قرار داد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر اقدامات پروژه مهر‌ تا ١٠ روز بعد از بازگشایی مدارس‌ پیگیری شود

جلسه شورای معاونین با موضوع پروژه مهر و ارائه گزارشات ناظرین پروژه مهر از عملکرد مناطق برگزار شد.

در این نشست علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در روزهای پایانی سال تحصیلی جاری و آغاز سال تحصیلی پیش رو، با حجم کار بالا و موارد پیچیده ابر پروژه مهر روبرو است، اظهار کرد: آموزش و پرورش نهاد بزرگ و مهمی است که انجام فعالیت های مربوط به آن به ویژه ابر پروژه مهر نیازمند دقت، برنامه ریزی و اهتمام کافی است.

کریمیان گزارشات ارائه شده از مانور بازگشایی مدارس را که در تاریخ ١۵ شهریور به صورت نمادین در سطح شهر تهران برگزار شد را مطلوب برشمرد و خاطرنشان کرد: عمده‌ترین و مهمترین مسأله ما در پروژه مهر، موضوع ساماندهی نیروی انسانی است، به همین منظور، ناظرین معین مناطق، جهت رصد و ارزیابی عملکرد مناطق، در مدارس حضور پیدا کردند و از نزدیک در جریان چگونگی اجرای پروژه مهر و ساماندهی نیروی انسانی قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه رئیس جمهور، دغدغه آموزش و پرورش را دارد و سکان دار آموزش و پرورش هم کسی است که با روحیه انقلابی موضوعات مردمی سازی و عدالت را به طور ویژه پیگیری می کند، افزود: امیدواریم آموزش و پرورش شهر تهران نیز که پیشانی و الگوی کل کشور است، بتواند بهتر از قبل حرکت کند و در مسیر اهداف و سیاست های دولت سیزدهم موثر باشد.

در ادامه این نشست، ناظرین معین مناطق، به ارائه گزارشات نظارت‌های میدانی خود پرداختند و کریمیان نقش ناظرین را در کیفیت‌بخشی به ساماندهی نیروی انسانی، آماده‌سازی فضای آموزشی، ثبت نام، کلاس بندی و .. مهم برشمرد و بر ادامه روند پیگیری ها تا ١٠ روز پس از بازگشایی، تاکید و خاطرنشان کرد: ناظرین تنها به ارائه گزارش اکتفا نکنند، بلکه ثبت نام دانش آموزان به طور جدی رصد و موضوعات ثبت نام و کلاس بندی پیگیری و نظارت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار