علیرضا کریمیان در جشن غنچه ها گفت:

‌مردمی‌سازی در گرو مردمی‌بودن و لازمه مردمی‌بودن؛ مردم‌داری است

تهران(پانا) - به‌مناسبت ورود دانش‌آموزان مقطع پیش دبستانی به چرخه آموزش، همزمان با سراسرکشور، جشن غنچه‌ها، در مدارس آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد و مدیرکل آموزش‌و‌پرورش پایتخت با تاکید بر مردمی‌سازی آموزش و پرورش، لازمه مردمی‌بودن را «مردم‌داری» دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۰۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
‌مردمی‌سازی در گرو مردمی‌بودن و لازمه مردمی‌بودن؛ مردم‌داری است

در آستانه فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و پس از ٢۶ ماه آموزش غیرحضوری، به دلیل همه گیری ویروس کرونا؛ صبح امروز مدارس شهر تهران، میزبان غنچه ها شدند و آیین نمادین حضور دانش آموزان مقطع پیش دبستانی در مدارس، با حضور یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش و علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در دبستان صاحب الزمان(عج) منطقه ١١ تهران اجرا شد.

در این مراسم، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت، ضمن خیر مقدم به نوآموزانی که اولین حضور خود در مسیر آموزش و پرورش را تجربه می کنند اظهار کرد: دولت سیزدهم به موضوع مردمی سازی توجه ویژه دارد و این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده است، ما نیز در آموزش و پرورش خود را ملزم به تلاش در زمینه مردمی سازی آموزش و پرورش می‌دانیم.

کریمیان مردمی‌سازی را در گرو، مردمی بودن عنوان و لازمه مردمی بودن را «مردم‌داری» دانست و افزود: وزیر آموزش و پرورش با رفتار خود در این مراسم، در کنار مردم بودن را به ما آموختند و ما نیز قدردان این درس بزرگ هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران دبستان صاحب الزمان (عج) را مصداق بارزی از مردمی‌سازی آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: این مدرسه به عنوان خواهرخوانده، دبستان هایی در شهرهای سنندج و قروه و همچنین ۵ مدرسه را در منطقه ١١ تهران تحت پوشش آموزشی و پرورشی خود قرار داده است که می‌توان از آن به عنوان الگوی موثر و ارزشمندی برای مدارس دیگر نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار