کتابخانه‌های عمومی برای دانش‌آموزان اردبیلی رایگان می‌شود

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل گفت با برنامه‌ریزی‌های انجام شده عضویت دانش‌آموزان شهرستان اردبیل در کتابخانه‌های عمومی رایگان می‌شود و این امر همزمان با آغاز بازگشایی مدارس اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
کتابخانه‌های عمومی برای دانش‌آموزان اردبیلی رایگان می‌شود

سید‌محمد‌اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل در جریان بازدید از کتابخانه‌های اردبیل از اجرای طرح ویژه حضور دانش‌آموزان به همراه خانواده‌هایشان در کتابخانه ها خبر داد و اظهار کرد: این امر نیز با همکاری آموزش و پرورش و کانون کتابخانه‌های عمومی اجرا می شود.

وی افزود: برخورد کتابداران با مراجعه‌کنندگان نیز باید به صورت شایسته باشد و خدمات‌دهی ویژه به مراجعین همراه با تکریم در کتابخانه ها مبنای کار باشد.

فرماندار اردبیل گفت: نیاز است کتابخانه تاریخی شیخ صفی‌الدین اردبیلی احیا شود که این امر مطالبه مفاخر فرهنگی منطقه است.

اعجازی بر راه‌اندازی کتابخانه تخصصی علوم قرآنی وحدیث معارف در شهرستان اردبیل تاکید کرد و گفت: در این زمینه می توانیم از ظرفیت واقفان و خیرین نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: افزایش سرانه مطالعه به ویژه با محوریت دانش آموزان مبنای کار است که در این زمینه دانش آموزان اول متوسطه اولویت است.

فرماندار اردبیل ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ملی و رسانه ها و فضای مجازی در ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: غرفه ثابت کتابخانه در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برای ترویج فرهنگ کتابخوانی نیر راه‌اندازی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار