مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد:

مشکلات دوران کرونا باید حل شوند تا دانش‌آموزان با آسودگی به مدرسه بروند

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد تاکید کرد مشکلات دوران کرونا باید حل شوند تا دانش‌آموزان با آسودگی خاطر به مدرسه بروند.

کد مطلب: ۱۳۰۷۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات دوران کرونا باید حل شوند تا دانش‌آموزان با آسودگی به مدرسه بروند

علی فتح آبادی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد در گفت و گو با پانا گفت: «گردهمایی رؤسای آموزش و پرورش استان که امروز در حال برگزاری است، به تبعیت از سی و ششمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش کشور با هدف اجرایی شدن پروژه مهر است. با توجه به این موضوع، مدیران آموزش و پرورش به صورت جهادی پای کار هستند.»

وی افزود: «ضرر و زیان‌های که امروزه دانش آموزان و آموزش و پرورش در حوزه تربیت و محیط آموزشی دیدند، بسیار زیاد است. با توجه به اینکه پس از دو سال با وجود شرایط کرونا مدارس حضوری خواهد شد، سعی داریم این مشکلات را برطرف کنیم تا دانش آموزان با آسودگی به کلاس های خود از ابتدای مهر بروند.»

وی اظهار کرد: «پروژه مهر بزرگترین رویداد در آموزش و پرورش است. به این منظور توجه به پروژه مهر در تمام نواحی و مناطق آموزش و پرورش اجباری است.»

فتح آبادی ادامه داد: «بسیار خوشحالیم که خراسان رضوی مقام اول کشور را در جشنواره نوجوان خوارزمی کسب کرده و آموزش و پرورش استان باز هم شاهد مقام کشوری بود.»

وی در پایان از زحمات مدیران آموزش و پرورش و همچنین خبرنگاران پانا تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار