افتخار آفرینی دانش‌آموزان دختر شهر تهران در اردوی قطبی

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی شهر تهران ضمن اشاره به شکل‌گیری هویت سازمانی و بسط مشارکت فعال دانش‌آموزان به عنوان هدف برگزاری اردوی ملی و تشکیلاتی، از کسب سه پرچم افتخار در اردوی قطبی دانش‌آموزان پیشتاز دختر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی دانش‌آموزان دختر شهر تهران در اردوی قطبی

محمد خزایی؛ مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران در گفتگو با پانا گفت: «با توجه به تلاش دانش آموزان دختر پیشتاز شهر تهران در اردوی قطبی که در اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران برگزار شد، شهر تهران توانست سه پرچم دیانت و معنویت، بهداشت و سلامت و خلاقیت و نوآوری را کسب نمایند.»

وی افزود: «اردوی دانش‌آموزی در ۵ قطب برگزار شد و شرکت کنندگان در مهارت های اصول خبرنگاری، اصول کار گروهى و نظم تشکیلاتى، امداد و کمک‌هاى اولیه، جهت‌یابى و کار با قطب‌نما، اصول حرکت در طبیعت و اسکان از آموزش و مهارت های لازم برخوردار شدند. »

مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران گفت: « هدف از برگزاری اردوهای دانش آموزی، شکل‌گیری شخصیت اجتماعی دانش آموزان است که در بستر آن، رشد دینی، اخلاقی، علمی، ورزشی، هنری و حتی اقتصادی نیز اتفاق می افتد. »

وی در ادامه گفت: « اردوهای تشکیلاتی سازمان دانش آموزی به طور اخص، شکل دهنده هویت سازمانی و زمینه سازی برای بسط مشارکت فعال دانش آموزان در فعالیت‌های نظام‌مند گروهی است و اردوی ملی دانش آموزان و مربیان پیشتاز و فرزانه سراسر کشور، مهم ترین و فراگیرترین فعالیت در این حوزه به شمار می رود. »

خزایی عنوان کرد: «اعضای اردوی شهر تهران، شامل ۲۱ دانش آموز دختر، یک سرپرست و دو مربی به همراه یک مدرس بود.»

مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای دانش آموزی در ایام پسا کرونا و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اردوهای ملی و قطبی را فرصتی بسیار مناسب برای آماده سازی هرچه بهتر دانش آموزان در مسیر حیات طیبه و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار