کسب ۴ پرچم افتخار توسط اعضای دختر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در اردوی قطبی تبریز

تبریز (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌ شرقی از کسب ۴ پرچم افتخار توسط اعضای دختر سازمان دانش‌آموزی این استان در اردوی قطب 5 کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۴ پرچم افتخار توسط اعضای دختر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در اردوی قطبی تبریز

صمد علیزاده در گفت‌وگو با پانا با بیان این که امسال اردوی ملی سازمان دانش آموزی به صورت قطبی برگزار شد، گفت: اردوی قطب 5 کشوری اعضای دختر در آذربایجان غربی از ۱۱الی ۱۵ شهریور ماه با حضور استان‌های آذربایجان‌شرقی، کردستان، اردبیل، زنجان و آذربایجان‌غربی در اردوگاه معلم ارومیه برگزار شد و 21 نفر از دانش آموزان دختر استان به همراه 3 مربی و یک مدرس امداد و کمک های اولیه در این اردو شرکت کردند.

وی ادامه داد: در این اردوی 5 روزه دانش‌آموزان شرکت کننده در 5 مهارت اصول کار گروهى و نظم تشکیلاتى، امداد و کمک‌هاى اولیه، جهت‌یابى و کار با قطب‌نما، اصول حرکت در طبیعت و اسکان از آموزش و مهارت های لازم برخوردار شدند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: دانش‌آموزان و مربیان استان در این اردوی چند روزه بر اساس فعالیت‌ها موفق به کسب ۲ پرچم افتخار کشوری خلاقیت و نوآوری و دیانت و معنویت و ۲ پرچم افتخار شور و نشاط شدند.
علیزاده گفت: دانش آموزان دختر عضو سازمان دانش آموزی استان در این اردو که از روز جمعه آغاز شده بود در برنامه های مختلفی چون کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی، نماز جماعت و محفل انس با قرآن، مسابقات ورزشی، پخت و پخش شله زرد نذری حضور فعال داشتند.
وی افزود: در این اردوی چند روزه دانش آموزان استان در بخش های مختلف فرهنگی و مسابقات بازی های بومی محلی و طراحی تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار