افزایش ۴ برابری جایگاه خانم‌های آبی

تهران (پانا) - با توجه به شروع بلیت فروشی دیدار تیم‌های استقلال و پیکان، بانوان استقلالی به استقبال دومین تجربه حضور در مسابقات باشگاهی ایران رفتند.

کد مطلب: ۱۳۰۷۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۴ برابری جایگاه خانم‌های آبی

از ساعاتی پیش فروش بلیت الکترونیکی دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در شرایطی آغاز شد که همچون بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان سه جایگاه برای استقرار بانوان استقلالی در نظر گرفته شده است.

این به معنی افزایش ۴۰۰ درصدی بلیت‌های بانوان استقلال نسبت به بازی اولی ان تیم مقابل مس کرمان است. در بازی قبلی خانگی استقلال تعداد ۵۰۰ عدد بلیت برای فروش به بانوان در نظر گرفته شده بود اما در حال حاضر این تعداد ۴۰۰ درصد رشد داشته و تعداد آن به ۲۰۰۰ عدد بلیط افزایش پیدا کرده است.

گرچه پیش‌بینی می‌شود با توجه به ازدحام بانوان پشت درب شرقی ورزشگاه آزادی در نهایت مسئولان استادیوم مانند دو دیدار قبلی (استقلال و مس کرمان - پرسپولیس و صنعت نفت آبادان) در نهایت ساعتی پیش از شروع مسابقه درب‌ها را به روی بانوان باز می‌کنند تا هیچ کس بیرون از استادیوم نماند.
این مطالب را هم ببینید

با این وجود قرار است جایگاه های ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ برای بانوان استقلالی در نظر گرفته شود و در این حد فاصل جایگاه های چهاردهم و نهم بین جایگاه آقایان و بانوان خالی بماند.
تدارک ویژه دختران استقلالی برای حضور در آزادی/ افزایش ۴۰۰ درصدی جایگاه خانم‌های آبی/ دربی غیرمستقیم سرخابی ها!/شرایط ورود زنان به ورزشگاه بهبود یافت
یکی از کری خوانی های بانوان استقلالی برای پرسپولیسی ها در حاشیه بازی این تیم مقابل مس کرمان

اما اخبار رسیده از گروه های مشوقین استقلال حاکی از آن است که دختران استقلالی که تصاویر حضور هواداران پرسپولیسی در حاشیه دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان را دیده بودند برای این دیدار تدارک ویژه دیده اند تا ضمن تلافی کری خوانی هایی که دختران پرسپولیسی برای استقلالی ها انجام داده بودند با شور و حال بیشتری در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند!

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ قرار است مانند بازی‌های قبلی درب شرقی استادیوم آزادی برای حضور بانوان در نظر گرفته شود ضمن اینکه به جای ۱۰ اتوبوس تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی بانوان از درب پارکینگ شماره ۲۱ تا ورودی استادیوم اختصاص یافته است تا از این نظر وضعیت برای جابجایی آنها بهبود پیدا کند.

تدارک ویژه دختران استقلالی برای حضور در آزادی/ افزایش ۴۰۰ درصدی جایگاه خانم‌های آبی/ دربی غیرمستقیم سرخابی ها!/شرایط ورود زنان به ورزشگاه بهبود یافت

به نظر می رسد حضور بانوان استقلالی و پرسپولیسی در استادیوم آزادی طی هفته‌های اخیر یک دربی غیر مستقیم بین دختران آبی و قرمز را به راه انداخته چرا که با مروری در صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی هواداری این دو تیم به وضوح می‌توان دریافت که طرفداران خانم هر دو تیم برای حضور هر چه پر شورتر در استادیوم آزادی طرفداران آبی و قرمز را تشویق می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار