مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه:

اردوی قطبی فرصتی عالی برای آموزش طیف وسیعی از مهارت‌های اجتماعی است

کرمانشاه(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه اردوی قطبی را فرصتی عالی برای آموزش طیف وسیعی از مهارت‌های اجتماعی دانست و گفت بیشتر فعالیت‌ها در اردوها به‌صورت تیمی و گروهی است که نه تنها باعث برقراری ارتباط صحیح و کاربردی بین دانش‌آموزان می‌شود، بلکه رابطه دانش‌آموزان و معلمان را نیز استحکام می‌بخشد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوی قطبی فرصتی عالی برای آموزش طیف وسیعی از مهارت‌های اجتماعی است

رضا محمدی عنوان کرد: وقتی دانش آموزان به اردو می روند، برای اکثریت آنها اولین بار است که روزهای خود را دور از خانواده در فضایی خارج از خانه و مدرسه سپری می کنند و حتما والدین آنها توصیه هایی نظیر دستهایت را حتما بشور، به حرف مربیان خود گوش کن، مراقب وسایل شخصی خود باش، را بارها و بارها به آنها متذکر شده اند. رفتن به اردو، یک فرصت عالی برای فرزندانمان است تا با یادگیری چگونگی مراقبت از خود و مسئولیت انجام کارهای شخصی خودشان بزرگ شوند. آنها یاد می گیرند تا دور از خانواده به خودشان و توانایی‌هایشان اعتماد کنند.

رضا محمدی در راستای فواید شرکت دانش آموزان در اردوی قطبی اظهار کرد: اردو، بهترین و عالی‌ترین موقعیت را برای پرورش استعداد، مهارت‌ها و علاقه‌مندی‌های دانش آموزان فراهم می‌کند. همچنین باعث گسترش روابط دوستانه بین دانش آموزان می‌شود.

وی در ادامه افزود: این اردو با هدف آمادگی دانش آموزان جهت فراگیری مهارت‌های مقدماتی، کشف و پرورش استعدادهای نهفته و خلاق دانش‌آموزان، آموزش فنون و مهارت‌های مختلف زندگی در طبیعت و شرایط سخت و زندگی اجتماعی، آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ اقوام استان‌های دیگر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول اردو، دانش آموزان تجربیاتی را از مربیان و مدرسان آموزش دیده در سازمان دانش آموزی و همچنین از طبیعت که در واقع یک منبع آموزشی معتبر و مفید است کسب خواهند کرد. با برگزاری اردوی قطبی، دانش آموزان نسبت به محیط زیست آگاه‌تر می‌شوند، با طبیعت دوست می‌شوند و یاد می‌گیرند که به طبیعت احترام بگذارند.

در پایان رضا محمدی، مدیر سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه از برگزارکنندگان اردوهای قطبی در سطح سازمان دانش‌آموزی کشور و همچنیت استان هایی که به عنوان میزبان قبول مسئولیت کردند تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار