معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آغاز توزیع کتب درسی دانش‌آموزان از 14 شهریور

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از توزیع کتاب درسی دانش‌آموزان ‌از تاریخ 14 شهریور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع کتب درسی دانش‌آموزان از 14 شهریور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان، مهدی نیک فر در جلسه کارگروه توزیع کتب درسی گفت: از آنجا که محتوای درسی یکی از مهمترین ارکان آموزش است، ثبت و توزیع کتاب در موعد مقرر ضروری است، به نحوی که تا مهر ماه دانش‌آموزی بدون کتاب نماند.

وی با اشاره به ثبت 85 درصدی ثبت سفارش کتب درسی در مناطق شهرستان‌های استان تهران افزود: لازم است مدیران مدارس نسبت به پیگیری ثبت سفارش دانش‌آموزان جامانده سریعاً اقدام کنند.

نیک فر در ادامه تصریح کرد: تحویل کتب درسی به مدارس از نیمه مرداد ماه آغاز شده و از تاریخ 14 شهریور، به محض صدور مجوز توزیع، با مسئولیت مستقیم به مدیران مدارس تحویل داده خواهد شد و مسئولان مدرسه با برنامه‌ریزی بین دانش‌آموزان توزیع خواهند کرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: برخی از علل عدم ثبت سفارش 15 درصدی کتب، مشکل سیستم سیدا و عدم تعیین تکلیف دانش‌آموزان مردودی و دانش‌آموزان پایه‌های ورودی است که به زودی با پیگیری اولیاء و مدیران مدارس ثبت سفارش همه دانش‌آموزان محقق شود.

لازم به ذکر است مدیران مدارس و اولیاء دانش‌آموزان می‌توانند در فرصت باقیمانده در سامانه، www.irtextbook.com ، www.irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار