مبارزات حاج “قاسم سلیمانی و مدافعان حرم” نه یک آغاز است و نه یک پایان

تهران (پانا)- یادواره مدافعین حریم ولایت بزرگداشت حاج “کریم میشی” با همکاری سرتیپ دوم پاسدار” حمید کمالی “مسئول قرارگاه مرکزی تکریم همیاری و هم افزایی سربازان خدا و حضور گسترده مردم شهرستان دهلران و مسئولین کشوری و لشکری با اجرای نظام اسلامی در فضایی معنوی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مبارزات حاج “قاسم سلیمانی و مدافعان حرم” نه یک آغاز است و نه یک پایان

چنماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره مدافعین حریم ولایت و بزرگداشت حاج کریم میشی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و بعد از آن هشت سال دفاع مقدس فقط حلقه ای از مبارزات حق و باطل است، بیان داشت: این انقلاب در طول تاریخ از زمان پیامبران اولوالعظم آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

سردار داوود غیاثی راد تصریح کرد: ایران در دفاع مقدس با دست خالی بر ۳۶ کشور دنیا پیروز شد و دیدیم که در اطلاعیه رییس وقت سازمان ملل متحد در آذر ۱۳۷۰ هم پیروزی ملت ایران و شکست صدام به صراحت اعلام شد.

نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: رییس سازمان جاسوسی فرانسه در جریان دفاع مقدس خطاب به صدام گفته بود: «این امپراطوری ۵۰۰۰ سال است که قدرت منطقه است حال اگر اسلام هم به اعتقادات ملت ایران اضافه شود قدرت آن دوچندان می ‌شود؛ مواظب رهبر این مردم( امام خمینی) باشید؛ هیچ چیزی بدتر از آتشی نیست که بادهایی بر آن بوزد چون طوفانش تو و خاندان بعثت را به باد خواهد داد».

وی با بیان اینکه ایران اولین کشوری است که در روی کره خاکی ایجاد شده است ، خاطر نشان کرد: جنگ ایرانیان و سومریان اولین و بزرگترین جنگ جهانی تاریخ بوده است که در این جنگ هم ایران پیروز شد و بر جهان حاکم شد.

سردار غیاثی راد گفت: مبارزات حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم نه یک آغاز است و نه یک پایان چون مبارزات جهان اسلام با استکبار جهانی ادامه خواهد داشت که آغاز آن از زمان خلقت بشر بوده و پایان آن ظهور دولت عدالت گستر مهدی (عج) است.

نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح افزود: خداوند را شاکریم که فرهنگ ایثار ،مقاومت و رشادت را در سلسله شهدای عاشورا برای ایستادگی و مقاومت ملت در عرصه گیتی برای بیان و احیای دین محمدی(ص) که ادامه غدیر عاشورا بود بر تارک تمام مبارزان ، مجاهدین و دلیرمردان جهان ؛ شهامت ودر نهایت شهادت را مانند ستاره ای درخشان حک کرد.

وی یادر آور شد : بزرگداشت شهدای مدافع حرم و جانباز مدافعین حرم حاج کریم میشی از همرزمان دفاع مقدس و همرزمان رزمندگان غرب و شمال غرب کشور …وهمرزم سردار کمالی درپیروی ازسرباز ولایت شهید "قاسم سلیمانی" است.

سردار غیاثی راد در پایان از همکاری نماینده ولی فقیه نیروی قدس حضرت آیت الله محمدی در راستای چاپ کتاب جانباز حاج کریم میشی با عنوان (حاج کمیل ) تشکر کرد

هر چه در راه تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تلاش شود کم است

حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا موسوی امام جمعه دهلران در یادواره مدافعین حریم ولایت بزرگداشت حاج کریم میشی بیان داشت : این گونه مراسم و مناسبت ها برای تجدید پیمان با آرمان های امام و انقلاب است .

وی گفت : خانواده های معظم شهدا و ایثار ، عزیزان خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند تا از اجری بی پایان نزد خداوند متعال بهره مند شوند.

امام جمعه شهرستان دهلران با اشاره بر اینکه هر چه در راه تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تلاش شود کم است، اظهار داشت : شهرستان دهلران محلی برای قبور زائران است و این شهرستان مسیرهای اصلی زائرین سید شهداست .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه بار دیگر مردم شهرستان دهلران این افتخار را دارند که خادم زائرین سید شهدا باشند ، خاطر نشان کرد: ایلام پایتخت زوار اباعبدالله الحسین(ع) است که با خدمات رسانی شایسته به زوار اربعین در جهان فراگیر شد و ایمان و عشق به ابا عبدالله ، جهاد و شهادت باعث شده ، که یکبار دیگر مردم ایلام در افتخار خادمی بدرخشند.

گفتنی است در این یادواره سرگذشت شهید زنده لرستان سید نورخدا موسوی توسط کبری حافظی همسر این شهید والامقام روایت شد .

بنابر این گزارش در پایان این یادواره کتاب "حاج کمیل" رونمایی و همچنین از خانواده‌ های خلبان شهید چاغروند، شهید همیشه زنده سید نور خدا موسوی وشهید حاج کریم میشی تجلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار