تجلیل از دانش آموزان ممتاز طرح شاهد

اردبیل(پانا) - در آیینی از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر منطقه خلخال تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان ممتاز طرح شاهد

در این مراسم مستقیم حسینی، مدیر آموزش و پرورش خلخال با بیان اینکه فرزندان شهیدان، ایثارگران و جانبازان سند افتخار برای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: همه ما مدیون ایثارگری شهدا و ایثارگران هستیم شهدا و جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری اقتدار و افتخار به ایران اسلامی هدیه دادند و امروز فرزندان آنان با الگو قرار دادن پدران خود موفقیت علمی و تحصیلی را رقم می زنند و امنیت و آرامش امروز کشور مرهون فداکاری این عزیزان است.

سید جواد یحیی زاده، فرماندارخاخال هم شاهد و ایثارگر را الگوی جامعه و حافظان اصلی نظام و انقلاب دانست و اظهارکرد:راه شهدا و ایثارگران ادامه راه امام حسین(ع) است و فرزندان ایثارگران با همت والا می توانند در همین راه قدم بردارند.

وی گفت:خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان با فداکاری از کیان انقلاب و مرزهای سرزمین حفاظت کردند و ما هرچه تلاش کنیم نمی‌توانیم ذره‌ای از زحمات و از خودگذشتگی آن‌ها را جبران کنیم.

این همایش با هدف تشویق و تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر و به همت آموزش و پرورش منطقه و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار شد که در پایان از تعداد 9 نفر دانش آموز برتر شاهد و ایثارگر در دوره های مختلف تحصیلی با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار