فرماندار نایین:

تبیین رشادت‌های شهدا، وظیفه مسئولان است

نایین (پانا) - فرماندار شهرستان نایین گفت باید جان‌فشانی و رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در طول دوران دفاع‌مقدس به‌صورت کامل برای نسل‌های امروزی تبیین شود.

کد مطلب: ۱۳۰۵۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تبیین رشادت‌های شهدا، وظیفه مسئولان است

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان نایین با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

محسن فیروزی، فرماندار شهرستان نایین در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و همچنین تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد: هفته دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان کشور عزیزمان در طول ۸ سال دفاع مقدس باید با برنامه‌های متنوع و در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین برگزار شود. امنیت و استقلال حاکم بر اوضاع این روزهای کشورمان به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی شناخته می شود و ما وظیفه داریم جانفشانی ها و شجاعت های شهدا، جانبازان و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس را به صورت کامل برای نسل های امروزی تبیین کنیم چرا که تلاش دشمنان ما، القا کردن تفسیر خود برای ناکارآمدی نظام اسلامی به نسل جوانان است.

محمدحسین الیاسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین نیز در این جلسه عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم و اصلی دفاع مقدس که محور و ستون انقلاب اسلامی بر آن مستحکم است، مردم است. در سخنرانی های امام خمینی (ره) در زمان دفاع مقدس که همگی جنبه عمومی داشت، هیچ گاه از غیر مردم درخواست یاری نداشتند، بنابراین باید برنامه ها را مردمی سازی کنیم که در اجرای آن موفق باشیم.

وی شعار محوری امسال را "ما مقاوم هستیم" عنوان کرد و پس از بیان برنامه های شاخص و موفق هفته دفاع مقدس در سال گذشته،به برنامه های پیشنهادی امسال پرداخت که از مهمترین آنها می‌توان به نمایشگاه دفاع مقدس و ادوات نظامی، بازسازی اعزام رزمندگان به جبهه، یادواره شهدای شهرستانی، قافله عزاداری نیرو های مسلح، هر محله یک یادواره شهدا، غرفه شهری ثابت فرهنگی، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات ورزشی، تقدیر از نخبگان علمی و فرهنگی، کمک به کارآفرینان، پخش بسته های کمک مومنانه، آزادسازی زندانیان، ساخت خانه های محروم، کارگاه اشتغال زایی و رسیدگی به جانبازان سالمند به نیابت از شهدا پرداخت.

در پایان پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات و مصوباتی به منظور برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس در شهرستان نایین اتخاذ شد.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار