مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد:

جلب مشارکت و همکاری معلمان در آموزش بی‌سوادان از وظایف مدیران است

ملارد (پانا) - مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد، از صدور ابلاغ اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان ملارد از طرف فرماندار، خبر داد و گفت جلب‌ مشارکت و همکاری معلمان در آموزش بی‌سوادان از وظایف مدیران است.

کد مطلب: ۱۳۰۵۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جلب  مشارکت و همکاری معلمان در آموزش بی‌سوادان از وظایف مدیران است

آذر خشنود، مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: پس از برگزاری شورای پشتیبانی سوادآموزی در فرمانداری ملارد با حضور جابر کریمی، فرماندار و سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش، مفاد وظایف مدیران در کاهش بی‌سوادی مشخص شده و در قالب ابلاغ به مدارس صادر شد.

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری در مورد دایر بودن مدرسه در تعطیلات و خارج از برنامه روزانه، جلب مشارکت و همکاری معلمان در آموزش بی‌سوادان، تصمیم‌گیری برای توسعه و تقویت فرهنگ مشارکت در مدرسه، برقراری ارتباط و تعامل مدرسه با جامعه محلی، برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های سوادآموزی مدرسه محور از وظایف معین شده برای مدیران مدارس است.

خشنود افزود: فراهم کردن شرایط و امکانات همکاری معلمان علاقه‌مند برای آموزش اولیا کم‌سواد و بی‌سواد دانش‌آموزان در جهت تحقق اهداف سوادآموزی و شناسایی اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان توسط مدیر و شورای مدرسه از اولویت‌های این طرح است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار