مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز:

شهید‌رضا پناهی الگویی تمام عیار برای جوانان و نوجوانان است

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز عنوان کرد شهید رضا پناهی بزرگ مردی 12 ساله است که می‌تواند الگویی تمام عیار برای نوجوانان و جوانان قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
شهید‌رضا پناهی الگویی تمام عیار برای جوانان و نوجوانان است

محسن صادقیان، مدیرسازمان دانش آموزی استان البرز در مراسم تجلیل از شهدا در اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند که با حضور مادر گرانقدر شهید پناهی برگزار شد، گفت: شهید رضا پناهی متولد کرج و از بزرگ مردان کم سن و سالی است که در دوران دفاع مقدس با احساس تعهد و مسئولیت نسبت انقلاب و شیفتگی مثال زدنی به خداوند و امام زمان (عج) خود را به جبهه های چنگ تحمیلی رسانید و پس از تلاش و مجاهدت های بسیار به خیل شهدا پیوست.

وی اضافه کرد: در مراسمی که برای یادبود و تجلیل از شهدا در اردوی ملی قطب یک پسران برگزارشد گروه نمایش پناه مادرانه خاطرات و فرازهایی از زندگی شهید رضا پناهی را با حضور مادر گرانقدر شهید برای اعضای سازمان دانش آموزی اجرا نمودند که بسیار مورد توجه اعضا ، مربیان و حاضرین قرار گرفت.

صادقیان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شخصیت والا، تاثیرگذار و جذاب شهید پناهی برای دانش آموزان و نسل جوان با هماهنگی مسئولین اردوی قطبی، مادر شهید و همراهان ایشان به اردوگاه مصطفی خمینی دماوند اعزام شدند و به معرفی این شهید گرانقدر که به عارف 12 ساله معروف است، پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار