وزیر ورزش: کسی در وزرش جای کسی را تنگ نکرده است

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در ورزش کسی جای دیگری را نمی گیردگفت که کاربرای انجام دادن زیاد است و باوفاق و همدلی می‌توان به رشد ورزش کمک کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر ورزش: کسی در وزرش جای کسی را تنگ نکرده است

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان سید حمید سجادی در پایان مجمع کمیته ملی المپیک با اشاره به تعامل حیدر فرمان و همکارانش با فدراسیون ها و کمیته ملی المپیک افزود : همکاری بسیار خوبی بین ایران و شورای المپیک آسیا بوده و قطعا از این به بعد بهتر خواهد بود.

وی در ادامه گفت : به آقای دکتر صالحی امیری خدا قوت می گویم حتما در جلسه روز شنبه ادای دین خواهد شد و از زحماتشان به نحو مطلوب تقدیر خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش های هیات اجرایی، هیات رییسه ،دبیرکل کمیته ملی المپیک و دیگر همکاران اظهار داشت :خدمت کاندیداها که احساس وظیفه کردند تا چوب امدادی را از نفرات قبل بگیرند، خسته نباشید می گویم.

وی رقابت امروز بین کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک را نزدیک و شفاف توصیف کرد و گفت: رقابت تنگاتنگی بود و خدا را شکر در ورزش ایران این رقابت نزدیک اتفاق افتاد.

سجادی ضمن قدردانی از تلاش های دکتر علی نژاد، باقرزاده و دیگر کاندیداها یادآور شد: دکتر علی‌نژاد در دوره معاونت قهرمانی ، سخت ترین و حساس ترین دوران را با شیوع ویروس کرونا پشت سر گذاشتند ولی ایشان با کار تیمی سنگین ، محوریت معاونت قهرمانی را رقم زد. همچنین از مجید شایسته که از همکاران خوب و ساعی ما بود و بیش یک دهه در ورزش مسوولیت داشت تشکر می کنم.

وی همچنین نتیجه انتخابات امروز کمیته ملی المپیک را مورد توجه قرار داد وبا قابل احترام توصیف کردن نظر اعضا اظهار داشت : این رای ها به معنی عدم شایستگی سایر کاندیدا ها و ملاک قضاوت نیست ،بلکه می بایست با خرد جمعی از عزیزانی که رای نیاوردند برای سایر حوزه های ورزش استفاده شود.

وزیر ورزش و‌جوانان ادامه داد : اعتقاد دارم در ورزش ایران کار برای انجام دادن زیاد است و هیچ کسی جای فرد دیگری را تنگ نمی‌کند و باور دارم در ورزش کار روی زمین مانده، زیاد داریم.

وی توضیح داد:صندوق حمایت قهرمانان، شرکت توسعه و فدراسیون ها انبوهی کار دارند. قرار نیست حتما پست ها اجرایی باشد و خدمات می تواند فکری باشند.

سجادی در پایان اظهار امیدواری کرد در دوره جدید مدیریت در کمیته ملی المپیک وفاق و همدلی میان وزارت ورزش و‌جوانان و این مجموعه برای سرعت بخشیدن به توسعه ورزش ادامه داشته باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار