انتشار کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» برای کودکان

تهران(پانا) - پیمان مدنی از انتشار کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» برای کودکان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
انتشار کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» برای کودکان

به گزارش روابط عمومی پروژه، پیمان مدنی نوازنده پیانو و مدیر آموزشگاه موسیقی پیمان مدنی گفت: دو جلد اول کتاب «تئوری موسیقی در مایکروفر» با ترجمه نگار پارسا اوایل تابستان منتشر شد و خوشبختانه با استقبال علاقمندان مواجه شد و سه جلد نهایی این مجموعه در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی از سوی انتشارات «دلواژه» منتشر می شود و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: تمامی این پنج جلد برای کودکان است که نگار پارسا مترجم این اثر بوده و من ویراستاری آن را انجام داده ام. همچنین این کتاب برای کودکان و نوجوانان از سن ۴ تا ۱۵ سال مناسب است.

وی افزود: هر پنج جلد کلیاتی از مباحث تئوری موسیقی را در بر می گیرد. همچنین تمرین های جلد اول و دوم با استیکر حل می شود و با استفاده از طرح ها و رنگ های شاد آموزش داده شده است تا برای کودکان قابل فهم تر باشد. این مجموعه مختص رشته و ساز خاصی نیست و مناسب برای همه رشته های موسیقی است.

این هنرمند در ادامه خاطرنشان کرد: این مجموعه کار را برای اساتید راحت تر می کند و طبق یک روند آکادمیک مدرن پیش می رود و می تواند یک منبع آموزشی مناسب برای اساتید موسیقی کودک باشد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه استقبال از دو جلد اول خیلی زیاد بود به نحوی که در بیشتر آموزشگاه های تهران و شهرهای دیگر این دو جلد تدریس می شود در نتیجه تصمیم گرفتیم که هر چه سریع تر سه جلد دیگر را منتشر کنیم تا به صورت کامل و جامع تر در دسترس همه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار