تکریم و معارفه رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در حکمی سرپرست اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، آیین تکریم ولی مولائی رییس سابق و معارفه فاتن شریف سرپرست اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان، در سالن هم اندیشی آیت اله هاشمی برگزار شد.

در متن حکمی که از سوی مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به منظور انتصاب فاتن شریف به عنوان سرپرست اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صادر شده، آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعـالی، به عنوان سرپرست اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم انتصاب آمده است: انتظار است با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاست های دولت مردمی و قوانین و مقررات آموزش و پرورش، حداکثر اهتمام خود را با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق تعلیم و تربیت شش ساحتی دانش‌آموزان به کارگیرید.

توفیقات روزافزون در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم با عنایت به غنیمت شمردن فرصت‌ها و لحظات مسئولیت در نظام مقدس اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

شایان ذکر است، در این آیین، از زحمات ولی مولائی رییس سابق این اداره تجلیل شد و حکم سرپرستی فاتن شریف توسط سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به وی تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار