رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد:

کسب ۵۹ مدال توسط ورزشکاران ملاردی در سال ۱۴۰۱

ملارد (پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد از کسب ۵۹ مدال در رده‌های مختلف کشوری و جهانی توسط نوجوانان ورزشکار ملاردی در طی سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۵۹ مدال توسط ورزشکاران  ملاردی در سال ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ملارد مشترک با شورای ورزش به ریاست یزدان یار معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری به منظور ارائه گزارش فعالیت و اقدامات دستگاه های عضو در این حوزه ها و ارائه برنامه های پیشنهادی در ۶ ماه دوم سال جاری برگزار شد.

رسول ضابطیان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه ورزش شهرستان ملارد در ۵ ماه گذشته گفت: ورزشکاران شهرستان ملارد در ۵ ماه اول سال جاری در رشته های مختلف بجز رشته های سبکی توانسته اند ۵۹ مدال به تفکیک ۱۸ طلا، ۲۲ نقره و ۱۹ برنز در سطح کشوری، استانی و آسیایی و جهانی کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۴۷ مسابقه، ۱۱ همایش کوهپیمایی، ۹ همایش ورزش‌های همگانی و یک جشنواره ورزشی با ۶ هزار و ۶۹۵ شرکت کننده در سطح شهرستان ملارد با مشارکت دستگاه ها و هیات های ورزشی برگزار شده است.

ضابطیان افزود: تجلیل از مدال‌آوران در رشته های مختلف با حمایت های فرماندار محترم و سایر مسئولین انجام شده و اخیرا بانوان کاراته کار شهرستان ملارد در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی توانسته‌اند ۵ مدال نقره را کسب کنند که از این عزیزان نیز به طور شایسته تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار