ترکیب داوران و اساتید جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران کامل شد

تهران (پانا) - همزمان با معرفی داوران و اساتید پنج رشته باقی‌مانده بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، ترکیب داوران و اساتید این رویداد هنری کامل شد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ترکیب داوران و اساتید جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران کامل شد

به گزارش واحد ارتباطات و رسانه بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، پس از معرفی داوران و اساتید ۶ رشته‌ کاریکاتور، خوشنویسی، نگارگری، طراحی، نقاشی، سفال و سرامیک، داوران و اساتید رشته‌های مجسمه‌سازی، گرافیک، عکاسی، تصویرسازی و رسانه‌های هنری جدید نیز مشخص شدند تا بدین ترتیب، ترکیب داوران و اساتید حاضر در بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران کامل شود.

براین اساس در رشته مجسمه‌سازی، نگار نادری‌پور به عنوان داور و استاد کارگاه و روح‌الله شمسی‌زاده به عنوان داور حضور خواهند داشت.

در رشته تصویرسازی، عاطفه ملکی‌جو به عنوان داور و استاد کارگاه و محمد علی بنی‌اسدی به عنوان داور فعالیت خواهند داشت.

در رشته گرافیک، مریم کهوند به عنوان داور و استاد کارگاه و فرزاد ادیبی به عنوان داور حضور خواهند داشت.

در رشته عکاسی، مجید ناگهی به عنوان داور و استاد کارگاه، محمود مروتی و کیارنگ علایی نیز به عنوان داور در کنار هنرجویان جوان خواهند بود.

سرانجام، در رشته رسانه‌های هنری جدید، امیر راد به عنوان داور و استاد کارگاه و نظام‌الدین امامی‌فر به عنوان داور حاضر خواهند بود.

بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، در ۱۱ رشته ارتباط تصویری(پوستر)، خوشنویسی(نستعلیق)، سفال و سرامیک، عکاسی، کاریکاتور(کارتون)، مجسمه‌سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری(نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) و رسانه‌های هنری جدید(ویدیو آرت، چیدمان، هنر محیطی)، از شهریور تا آذر ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

محمد مهدی رحیمیان، دبیری این دوره از جشنواره را برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار