‌مدرسه خیرساز اتیسم راد در منطقه ١۴ تهران افتتاح شد

تهران (پانا) - با هدف تحقق عدالت اجتماعی و حمایت از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، مدرسه خیرساز اتیسم راد در منطقه ١۴ تهران با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
‌مدرسه خیرساز اتیسم راد در منطقه ١۴ تهران افتتاح شد

صبح امروز با حضور حمید طریفی حسینی؛ معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کل کشور، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران، ناصر قفلی؛ رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور، نعمت بنی‌آدم؛ رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، شهناز کریمی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، قاسم بیانی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۴ و جمعی از خیرین مدرسه‌ساز در منطقه ۱۴ تهران افتتاح شد.

بنی آدم، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران گفت: خیرین مدرسه‌ساز کسانی هستند که در ساختن بناهای دانش فعالیت کردند تا فرزندان تمدن‌ساز کشور در این فضاها کشورمان را در عرصه علمی دنیا سربلند کنند.

وی با بیان اینکه در گلستان علم و ادب افرادی هستند که باید به آنان به‌عنوان ناشر علم و ادب و فرهنگ احترام گذاشت گفت: این افراد معمارانی هستند که در ساخت بناهای دانش فعالیت کردند. تمدن ایران ما تمدنی مثال‌زدنی است که با این علم و فرهنگ فرزندان برومندی در المپیادهای علمی ما را جز ششمین کشور دنیا قلمداد می‌کنند.

بنی آدم افزود: بررسی کردیم در کشورهای مختلف دستگاهی الکترونیکی وجود دارد که کار آب درمانی را برای دانش‌آموزان جسمی انجام می‌دهد و در نباشیم تا با کمک مسئولین آموزش و پرورش استثنایی کل‌ کشور این دستگاه‌ها را برای دانش‌آموزان بانیاز ویژه ایرانی هم تهیه کنیم و در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

بر اساس این گزارش، مدرسه اتیسم‌راد در مقاطع ابتدایی توسط صبا‌کار خیران ساخته شده است.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدمهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار