باقری: کودک‌کشی نشان‌دهنده هراس راهبردی صهیونیست‌ها نسبت به آینده است

تهران (پانا) - معاون وزیر خارجه قطر از دیدار با علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
باقری: کودک‌کشی نشان‌دهنده هراس راهبردی صهیونیست‌ها نسبت به آینده است

محمد الخلیفی معاون وزیر خارجه قطر در امور منطقه ای در توئیتی، خاطرنشان کرد که در این دیدار درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و به ویژه آخرین تحولات مربوط به بازگشت طرف ها به تعهدات خود در برجام با معاون وزیر خارجه ایران گفت و گو کرده است.

وزارت امور خارجه قطر هم در حساب کاربری خود در توئیتر با اعلام این دیدار و انتشار عکسی از مذاکرات هیات های دو کشور، نوشت: علی الخلیفی با علی باقری در خصوص روابط دو جانبه و تحولات منطقه و بین الملل به ویژه تحولات مربوط به مذاکرات هسته ای گفت و گو کرد.

محمد بن عبدالعزیز الخلیفی معاون وزیر خارجه قطر در امور منطقه‌ای در دیدار ظهر شنبه با علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه درباره مسایل دوجانبه، اوضاع منطقه و تحولات بین‌المللی بحث و گفت‌وگو کرد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در این دیدار با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفت: کودک کشی به یک هنجار حکمرانی صهیونیست ها تبدیل شده و نشان دهنده هراس راهبردی صهیونیست‌ها نسبت به آینده است.

باقری با تاکید بر این که کودک کشی در هر معیار و ملاک انسانی محکوم است، تصریح کرد: صهیونیستها به خوبی دریافته‌اند که تهدید راهبردی علیه اشغالگران در درون سرزمینهای اشغالی با محوریت نسل نوظهور است.

وی با تاکید بر این که موضوع فلسطین تاریخ انقضا ندارد و فلسطین همواره اولویت نخست جهان اسلام است، افزود: دولتهای اسلامی باید بیش از پیش به حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین را در عرصه‌های مختلف بپردازند.

معاون وزیر خارجه قطر نیز در این دیدار با اشاره به مشترکات دو کشور، بر روابط رو به رشد دولت قطر و جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار