مطالبه نماینده مجلس دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دنا

سی سخت (پانا)- نماینده مجلس دانش‌آموزی کهگیلویه و بویر احمد در حاشیه مراسم معارفه مدیر آموزش و پرورش دنا، طی یک سخنرانی خواسته‌های خود از مدیریت جدید را عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مطالبه نماینده  مجلس دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دنا

ایلیا حسینی در این سخنرانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، تشکر از مسئولان پیشین و تبریک به مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان دنا گفت: امید است که آغاز کار شما، شروعی بر مشارکت حداکثری دانش آموزان در برنامه ریزی های کلان آموزش و پرورش، همراه با مدیران و کارکنان با لیاقت و محترم باشد.

حسینی در ادامه به سه مورد از مطالبات خود اشاره کرد که بدین شرح است:

1.مشارکت دادن نمایندگان دانش آموزی در تصمیم گیری های مدیران در امور مرتبط با دانش آموزان و شنیده شدن دغدغه‌های به حق آنها و گنجاندن آن موارد در تصمیمات نهایی.

2.احترام به شأن دانش آموز با دیده شدن بهتر دانش آموز توسط معلم و ارتباط کلامی بیشتر آنها که لازمه این احترام وجود کلاس درس و معلم به میزان کافی است. کلاس به اندازه کافی نداریم و اگر هم کلاس موجود باشد معلم نداریم؛ اما تاریخ مصرف این جمله مدت زیادی است که به اتمام رسیده است.

3.اکنون حتی کودکان دبستانی هم به این نتیجه ساده رسیده اند که آموزش کتابی صرفاً راهگشای پیشرفت در جامعه نیست و آموزش‌های عملی و مهارتی و در نتیجه استعدادیابی دانش آموزان نقش های بی بدیل و پررنگ‌تری در این زمینه دارند که مطالبه جدی و مهم همه دانش آموزان در مقاطع مختلف این است که مدیران محترم توجه جدی به زیرساخت‌های این موضوع داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار