سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا:

آخرین وضعیت پروژه فرهنگی صبا؛ تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از نان شب هم واجب‌تر است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی گفت که مشکلات حقوقی پروژه باغ صبا شفاف شده است و اکنون باید چالش‌های آن حل شود زیرا اتمام این نوع پروژه‌ها از نان شب هم برای مدیریت شهری واجب‌تر است.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت پروژه فرهنگی صبا؛ تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از نان شب هم واجب‌تر است

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به سرانجام پروژه فرهنگی صبا گفت: «وضعیت این پروژه را در یکی از برنامه‌های چهارشنبه‌های فرهنگی بررسی کردیم و پیش از آن‌هم با مدیرعامل توسعه فضاهای فرهنگی، جلساتی در این رابطه داشتیم. اشکالات حقوقی این پروژه شفاف شده است، در زمان انجام پروژه برخی توافقات به‌صورت شفاهی صورت گرفته است که از طرف مشارکت‌کننده و طرف حقوق شهرداری برداشت‌های متعددی از توافقات شده بود که بعداً منشأ اختلاف می‌شود. اکنون پیگیر حل این مشکلات حقوقی هستیم و امیدواریم به‌زودی این چالش‌ها برطرف شود و اراده بر پایان مشکلات است.»

به گفته نادعلی ‌ادامه توقف این پروژه می‌تواند به فرسودگی بخش‌های آماده ختم شود و حد زیادی از پروژه فرهنگی صبا آماده است و قابلیت این را دارد که فاز به فاز به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به این‌که با بهره‌برداری این پروژه سرانه‌های فرهنگی در این منطقه افزایش قابل‌توجهی خواهد داشت، گفت:‌ «پروژه صبا به‌عنوان یک پروژه فرا منطقه‌ای می‌تواند ظرفیت اکران را در تهران بالا ببرد. به معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری هم اعلام کرده‌ایم اتمام این پروژه‌ها از نان شب هم واجب‌تر است زیرا اکثر این پروژه‌ها بخش زیادی از آن انجام‌شده و برای اتمام آن به اعتبارات اندکی نیاز است و در واقع ما با هزینه کم منافع گسترده‌ای برای شهروندان تهرانی ایجاد خواهیم کرد.»

سخنگوی شورای شهر تهران تأکید کرد: «انتظار اصلی ما در شورای شهر تهران از شهردار پایتخت این است که پروژه‌های فرهنگی که در آستانه بهره‌برداری هستند با جدیت به مرحله افتتاح برسند. مجموعه باغ صبا یکی از همین پروژه‌هاست که اگر به بهره‌برداری برسد این مجموعه می‌تواند با توجه به ظرفیتی که دارد، سرانه فرهنگی پایتخت را به‌صورت قابل‌توجهی بالا ببرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار