امام جمعه، خلیل آباد:

مقاومت مردم فلسطین با قاطعیت ادامه دارد

خلیل آباد(پانا)- امام جمعه شهرستان خلیل آباد در خطبه دوم نماز جمعه گفت مقاومت مردم فلسطین با قاطعیت ادامه دارد و فلسطین اشغالی را موشک باران کردند و حدود ۱۰۰۰ موشک را بر سر اسرائیلی‌ها ریختند و پاسخ موشکی فلسطین نشان از عزم راسخ آنها برای دفاع از خود است.

کد مطلب: ۱۳۰۰۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مقاومت مردم فلسطین با قاطعیت ادامه دارد

حجت الاسلام علی ناهیدی در خطبه دوم نماز جمعه گفت: با بیان اینکه انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل اجتماعی و سیاسی نظیر حضور در انتخابات و صحنه های ملی و استکبار ستیزی را تقویت کرده است، گفت: عزاداری برای سید و سالار شهیدان یکی از مصادیق مشارکت اجتماعی مردم در حوزه های مختلف است و مردم مشتاقانه در آن حضور دارند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بار دیگر مردم شریف نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داد و در این حملات حدود ۴۴ نفر از مردم مظلوم غزه که جمعی از آنها کودکان بودند به شهادت رسیدند امّا مقاومت مردم فلسطین با قاطعیت ادامه دارد و فلسطین اشغالی را موشک باران کردند و حدود ۱۰۰۰ موشک را بر سر اسرائیلی ها ریختند و پاسخ موشکی فلسطین نشان از عزم راسخ آنها برای دفاع از خود است.

امام جمعه خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: جهاد اسلامی و گروه های مختلف همسو و همکار شدند و فشار زیادی بر اسرائیل آورده اند و اسرائیل تن به آتش بس داد که پیروزی را از آن فلسطین کرد.

در پایان نماز جمعه همزمان با هفته خبرنگار و به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران افتخاری ستاد نماز جمعه که با حضور علی ناهیدی امام جمعه شهرستان، کارشناس خانواده، معاون فرماندار و جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان از خدمات خبرنگاران این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار