جمشید شاه‌محمدی: ۰۰۷ را مأمور خرید مهاجم خارجی کنید!

تهران (پانا) - در خبرها آمده بود که رضا درویش خودش دست به کار شده است تا به صورت مخفیانه برای پرسپولیس مهاجم خارجی بخرد، در همین ارتباط جمشید شاه محمدی یکی از بازیکنان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید خریدمهاجم جدید در پرسپولیس مانند عملیات مخفی، پنهان کاری یا جیمزباندشده است ،یک روز می گویند فلان مهاجم برزیلی به ایران می آید و فردایش این گزینه کنسل شده است.

کد مطلب: ۱۳۰۰۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جمشید شاه‌محمدی: ۰۰۷ را مأمور خرید مهاجم خارجی کنید!

جمشید شاه‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی در این رابطه می گوید: من نمی دانم عملیات مخفی، پنهان کاری یا جیمزباندبازی در پرسپولیس چه مفهومی دارد و از آن سر در نمی آورم. یک روز می گویند فلان مهاجم برزیلی به ایران می آید و فردایش کمی شنویم این گزینه کنسل شده است.

وی ادامه می‌دهد: البته بعدا خبری منتشر نمی‌شود که این آقا اصلا به ترکیه رفته است یا نه؟ اینکه اگر به سفر رفته خروجی و دستآورد آن چه بوده است؟

شاه محمدی اضافه می‌کند: اگر به مخفی بازی است مأمور ۰۰۷ را بفرستند مهاجم خارجی برای پرسپولیس بخرد! واقعا عجیب است. بقیه تیم ها به راحتی آب خوردن مهاجم و بازیکن خارجی می خرند و ما در پرسپولیس عملیات سری و مخفی داریم.

مهاجم پیشین پرسپولیس ضمن حمایت از یحیی گل‌محمدی، یادآور می شود: من شنیدم یحیی این روزها شاکی و عصبانی است. او حق دارد ناراحت باشد. یکی از بزرگ ترین مشکلات پرسپولیس در فصل گذشته خط حمله این تیم بود. شاید در داخل ایران مهاجم ششدانگی که به درد پرسپولیس بخورد وجود نداشت و به همین خاطر از اول عنوان کرد مهاجم خارجی می خواهد. این تیم در بقیه پُست ها بازیکنان خوبی خرید و دست آقای درویش هم درد نکند اما از روز اول باید دنبال مهاجم ششدانگ می رفتند.

وی خاطرنشان می‌کند: پرسپولیس در سال های دور و حتی همین چند فصل گذشته همواره آقای گل و مهاجم فیکس تحویل تیم ملی و فوتبال ایران داده است. از مرحوم همایون بهزادی و حسین آقا کلانی بگیرید تا فرشاد پیوس، ناصرمحمد خانی، علی دایی و مهدی طارمی که این روزها در پرتغال آقایی می کند. برای پرسپولیس بد است که چند سال نتواند آقای گل به لیگ برتر معرفی کند. این تیم همیشه هجومی و گلزن بوده و بهترین خط حمله را داشته است. در حال حاضر هم به نظر می رسد مهم ترین و بزرگ ترین مشکل این تیم در خط حمله است.

شاه محمدی همچنین ادامه می‌دهد: تیم های دیگر مثلا سپاهان و استقلال یا فولاد خوزستان چگونه بازیکن و مهاجم خارجی می خرند. مس کرمان که تازه لیگ برتری شده بازیکن خارجی می‌خرد اما پرسپولیس در این ماجرا ناتوان نشان داده است. این قشنگ نیست و امیدوارم هرچه زودتر تکلیف مهاجم خارجی پرسپولیس مشخص شود. ضمن آن که مهاجم خارجی یک شبه هم نمی تواند معجزه کند. مهاجم یا هر بازیکن خارجی دیگری زمان برای هماهنگی لازم دارد و باید با جو تیم و شرایط کشورمان آشنا شود. کاش یک یا دو ماه پیش مهاجم خارجی خریداری می‌شد.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص اولین دیدار این تیم برابر ذوب آهن در اصفهان نیز می گوید: تجربه نشان داده که تیم های مهدی تارتار سخت گل می خورند. برخلاف آنچه که برخی هواداران رقیب در فضای مجازی مطرح می کنند مهدی تارتار اتفاقا جلوی پرسپولیس خیلی هم انگیزه دارد. دیدار برگشت فصل گذشته می‌توانست حتی قهرمانی پرسپولیس را تضمین کند اما مهدی تارتار یقه تیم گل محمدی را گرفت. الان هم مهدی تارتار شاید بیشتر از همه شاگردانش برای متوقف کردن یا پیروزی مقابل پرسپولیس انگیزه داشته باشد و در خانه هم بازی می کند. این مسائل را عنوان کردم تا بگویم ذوب آهن اصلا و ابدا حریف آسان یا ازپیش بازنده ای نیست. با این وجود پرسپولیس می تواند این تیم را حتی در اصفهان شکست دهد و انشالله این اتفاق هم با اختلاف یکی دو گل خواهد افتاد.

شاه‌محمدی درمورد غیبت ۶ پرسپولیسی در این دیدار نیز تصریح می کند: مرتضی پورعلی گنجی سال ها پیش در بازی نفت تهران منحل شده اخراج شد و حالا محروم شده است. من نمی دانم این قانون چقدر فوتبالی است. امید عالیشاه هم محروم است. وحید امیری، حامد پاکدل و فکر می کنم وحدت هنانوف به دلیل مصدومیت غایب باشند اما مهم ترین فرد یحیی گل محمدی است. امیدوارم محرومیت او بخشیده شود.

از مهاجم سابق تیم ملی کشورمان درخصوص بیانیه اخیر برخی ملی پوشان و حمایت غیر مستقیم از یک نامزد فدراسیون، می پرسیم که پاسخ می دهد: مشکل از جایی شروع شد که فدراسیون برخوردی با ملی پوشان پس از ماجرای حمایت و عدم حمایت از دراگان اسکوچیچ نداشت. وقتی فدراسیون از این ماجرا سرسری گذشت به ملی پوشان این پیام را داد که می توانند در هر اموری که مربوط به آنها هم نباشد دخالت کنند و حالا تصمیم گرفته‌اند رئیس فدراسیون تعیین کنند! بازیکن تیم ملی هر چقدر هم که بزرگ باشد حق ندارد در این امور دخالت کرده یا نظری بدهد. امیدوارم مدیران تیم ملی و فدراسیون فوتبال با برخوردی قاطع جلوی این زیاده خواهی ها را بگیرند وگرنه آینده خوبی نمی توان برای این تیم ملی متصور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار