اسلامی:

خبرنگاران با تحمل مشقّت، بیرق حق‌گویی و تبیین را برافراشته‌اند

تهران (پانا) - رئیس سازمان انرژی اتمی در پیام تبریک فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار نوشت خبرنگاران با تحمل مشقّت‌هایی وصف‌ناپذیر، بیرق حق‌گویی و تبیین را برافراشته‌اند تا رنگ و بوی عدالت و سعادت در ایران اسلامی عمق بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران با تحمل مشقّت، بیرق حق‌گویی و تبیین را برافراشته‌اند

محمد اسلامی روز سه شنبه در این پیام تبریک تصریح کرد: سخن از حرفه‌ای مقدس و قشری خردمند است که با قلم و بیان خود، آگاهی‌بخشی و روشنگری را در جامعه تحکیم بخشیده‌اند و با روایتگری صادقانه، در مقابل موج‌های دروغین و فریب افکار عمومی ایستاده اند.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: از انسان‌هایی ارزشمند سخن می‌گوییم که با تحمل مشقّت‌هایی وصف ناپذیر، بیرق حق‌گویی و تبیین را برافراشته‌اند تا رنگ و بوی عدالت و سعادت در ایران اسلامی عمق بگیرد. در رهگذر رسالت تبیین حق، اصحاب قلم و رسانه با انتشار اخبار صحیح و امیدبخش مسیر تعالی و بالندگی کشور را هموار می‌سازند و با مجاهدات‌های خود نقشی بی‌بدیل در حقیقت‌جویی و ایجاد شفافیت ایفا می‌نمایند.

اسلامی یادآور شد: بدون تردید این هدف مهم با همراهی مدیران و مسئولان کشور در رده‌های مختلف به گونه‌ای موثر محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: به راستی که همزمانی عاشورای حسینی امسال با روز خبرنگار پیام ارزشمند «ایثار و آزادگی» را در ضمیر حرفه خبرنگاری بیش از پیش نمایان می‌سازد.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «شهدای رسانه» کشور و با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران عزیز حوزه صنعت هسته ای، امیدوارم که در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با تأسی از هدف قیام سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، همه انسان‌های آزاده خصوصاً قشر فرهیخته خبرنگار در مسیر تثبیت عدالت‌خواهی و روشنگری ثابت قدم و استوار باشند و سرافرازی میهن عزیزمان را در ارجح امور قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار