مادران امروز امانت‌دار سربازان فردای امام زمان(عج) هستند

قرچک (پانا) - در اولین جمعه ماه محرم همایش پرشکوه شیرخوارگان حسینی در مسجد جامع قرچک با حضور مادران انقلابی و فرزندان دلبندشان و امام جمعه موقت شهرستان‌قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مادران امروز امانت‌دار سربازان فردای امام زمان(عج) هستند

امروز مصادف با اولین جمعه ماه‌محرم، امام‌جمعه موقت شهرستان‌قرچک حجت الاسلام والمسلمین ولی‌الله بلوچی در مراسم شیرخوارگان‌حسینی درباره اهمیت ارزش حضور مادران در مراسم اظهار کرد: فرزندانتان نزد شما از طرف خداوند امانت‌هایی هستند که در برابر آنها مسئول هستید زیرا امانت را باید نزد صاحبش برگرداند‌ بنابراین بسیار کوشش کنید تا امانت‌دار خوبی باشید.

وی با تاکید بر این موضوع که بهشت زیر پای مادران است، ادامه داد: دامان پر مهر و عطوفت مادران اولین مدرسه برای کودکان است در این مدرسه مادر مانند استادی نقش آفرینی می‌کند، این نقش بعنوان عاملی برای تربیت فرزندان اهمیت دارد.

بلوچی افزود: بهترین جایی که دشمن می‌تواند اسلام را از بین ببرد خانواده است، نیمی از جمعیت مسلمانان را زنان تشکیل می‌دهند اگر دشمنان بتوانند زن ها را به بدحجابی یا بی‌حجابی سوق دهند آنگاه به سرعت به نابودی اسلام نزدیک می‌شویم.

امام جمعه موقت شهرستان شرط اساسی حفاظت از حریم خانواده‌ها را، به تاسی از خانواده امام‌حسین(ع) نامید و تصریح کرد: دشمنان اسلام به بهانه‌ چهارشنبه‌های سفید ضربه مهلکی به بدنه اسلام وارد می‌کنند، برای حفاظت از خانواده‌هایمان باید از خانواده سیدالشهدا درس بگیریم.

بلوچی در پایان به علت زوال اسلام در اسپانیا اشاره کرد و گفت: اسپانیای امروز که در گذشته یک کشور اسلامی بوده است اما دشمن برای از بین بردن اسلام در این کشور سه کار را انجام داد که مهمترین آن بدحجابی بود و در نهایت توانست به راحتی اسلام را در این کشور از بین ببرد.

خبرنگار: راضیه‌یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار