مدیر کل آموزش و پرورش فارس:

ارتباط بین مسجد، مدرسه و منزل دنبال کننده اهداف قیام امام حسین (ع) است

شیراز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش فارس، از میزبانی کشوری اجلاسیه اقامه نماز استان فارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت امام حسین (ع) در صحرای کربلا در هنگام اذان، نماز خود را ترک نکردند و اتفاقات مبارکی که امام حسین (ع) برای ایجاد آن آمدند، در سال جدید، با ارتباط بین مسجد و مدرسه و منزل شاهد آن خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۲۹۷۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط بین مسجد، مدرسه و منزل دنبال کننده اهداف قیام امام حسین (ع) است

محمد خلیل عسکری در هیات دانش‌آموزی شیراز که با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ٢ شیراز برگزار شد حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس در هیات دانش‌آموزی را یک اقدام راهبردی و درس‌آموز برشمرد و گفت: این حضور، تقویت کننده مسیر ارتباط آموزش و پرورش و حوزه علمیه است.

عسکری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند استان فارس در قله است و چهره‌های ارزشمندی داشته است گفت: یکی از این چهره‌های ارزشمند سردار شهید، حاج عبدالله اسکندری است که پیکر آن در روز عاشورای حسینی تشییع خواهد شد.

هیات دانش‌آموزی شیراز واقع در بلوار احمدی جنوبی، به همت مجتمع فرهنگی و مذهبی خاتم الانبیاء، تا ١٨ مرداد هر شب از ساعت 18 بعد از ظهر تا 20 شب با حضور پر شور دانش‌آموزان شیراز گزار می‌شود و در پایان هر شب، ١۵ نفر از دانش‌آموزان عزادار به قید قرعه راهی زیارت مشهد الرضا خواهند شد.

خبرنگار: محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار