مدرسه بستر اصلی تربیت اجتماعی دانش آموزان است

زنجان (پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت یکی از بسترهای اصلی تربیت اجتماعی ساحت مقدس مدرسه است که اهداف تربیتی توسط تشکل‌های ۴ گانه دانش‌آموزی در مدرسه انتقال پیدا می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۹۶۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه بستر اصلی تربیت اجتماعی دانش آموزان است

نشست مشترک مجمع مدرسان و مربیان سازمان دانش آموزی استان زنجان با حضور حسین عبادتی قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

راویه قاسمی، مدیر سازمان دانش آموزی استان زنجان ضمن خیر مقدم به قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، به فرایند برگزاری برنامه های سازمان دانش آموزی در دوران پاندمی کرونا اشاره کرد و گفت: بعد از گسترش ویروس کرونا، نزدیک ۲ سال است که تمام جلسات، پویش ها و حتی انتخابات مجلس دانش آموزی، مجمع اعضا و مربیان به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار شده است.

قاسمی در ادامه گفت: این غیرحضوری بودن فواید زیادی از جمله اینکه مطالب و محتواهای آموزشی طرح ریزی شد که توسط سازمان دانش آموزی برای دانش آموزان تهیه و در دیگر کانال های آموزشی قرار گرفته شد و بسترهای مختلفی که برایمان برای سال‌های آینده در دسترس قرار خواهند گرفت.

حسین میرزایی معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان گفت: در دستگاه تعلیم و تربیت در تلاشیم تا در حوزه تربیت اجتماعی دانش آموزان نقش ویژه ایفا کنیم و موضوعی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قرارداد تربیت اجتماعی دانش آموزان است، به طور جد در دستور کار قرار دارد.

میرزایی ادامه داد: یکی از بسترهای اصلی تربیت اجتماعی ساحت مقدس مدرسه است، که توسط تشکل های دانش آموزی سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی و هلال احمر به دانش آموزان انتقال پیدا می‌کند.

وی به دیدار اخیر مقام معظم رهبری که با معلمان و جامعه فرهنگی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان ایفاکننده اصلی تمدن نوین اسلامی هستند و این امر فقط با تربیت اجتماعی به دانش آموزان انتقال پیدا می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار