مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

سازمان دانش آموزی نقش ویژه‌ای در تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان دارد

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی در نشست هم‌اندیشی با سرپرست و مدیران سازمان های دانش‌آموزی استان عنوان کرد سازمان دانش‌آموزی نقش ویژه‌ای در تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان دارد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی نقش ویژه‌ای در تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان دارد

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تقدیر از زحمات مسئولین سازمان های دانش آموزی استان و شهرستان ها و‌ تبریک روز کارآفرینی و کارآموزی بیان کرد: کارآفرینی و اشتغال زایی در حوزه آموزش و‌ پرورش جزو ضروری ترین برنامه های تربیتی و آموزشی است، زیرا زمینه ساز پیشرفت و‌استقلال یک کشور آموزش مهارت و کارآفرینی به دانش آموزان است.

اکبری افزود: سازمان دانش آموزی بعنوان یکی از بزرگترین نهادهای تشکیلاتی دانش آموزی که مسئولیت آموزش مهارت‌های گوناگون به دانش آموزان را دارد باید در راستای سند تحول بنیادین و‌ بیانیه گام دوم انقلاب گام های موثری را بردارد تا دانش آموزانی در تراز انقلاب تربیت شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در ادامه با بیان این مطلب که نگاه آموزش و پرورش به سازمان دانش آموزی یک نگاه ویژه و روشن است، گفت: امیدوار هستیم با همت مسئولین و مربیان در حوزه آموزشی سازمان دانش آموزی با ایجاد روحیه نشاط و خودباوری در دانش آموزان تحولات عظیمی در ایجاد مهارت و تربیت های اخلاقی و‌ اعتقادی دانش آموزان اتفاق بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار